Reviews en Klantbeoordelingen

Op basis van 92829 reviews

Dit vinden onze klanten van Topticketshop

Topticketshop verzamelt reviews van echte klanten. Het is niet mogelijk om een review achter te laten als je geen tickets hebt aangeschaft bij Topticketshop. Reviews met grof taalgebruik en/of onwaarheden worden niet geplaatst. Het kan enkele weken duren voordat een review wordt geplaatst.

  • zie onder Zie onder
    Door gezinsomstandigheden die ochtend konden we maar met zijn 2en ipv met 3en. hadden dus 1 kaartje ongebruikt en telefonisch omzetten naar het concert in Gorinchem in de december lukte niet. Ondanks de reden vermeld, zei de medewerker "NEE, u moet het maar verkopen via ticketswap." Dat lukte ons als digibete 60plusser op korte termijn niet vanwege werk die dag. Jammer!! Door gezinsomstandigheden die ochtend konden we maar met zijn 2en ipv met 3en. hadden dus 1 kaartje ongebruikt en telefonisch omzetten naar het concert in Gorinchem in de december lukte niet. Ondanks de reden vermeld, zei de medewerker "NEE, u moet het maar verkopen via ticketswap." Dat lukte ons als digibete 60plusser op korte termijn niet vanwege werk die dag. Jammer!!
    Geverifieerde aankoop
    Bert van Heukelum uit Nieuw-Lekkerland,Nederland

    heeft TopTicketshop beoordeeld op 12 oktober 2024

    Reactie van Topticketshop: Beste Bert, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Vervelend dat u niet tevreden bent met onze diensten. Wij zullen uw feedback gebruiken om te proberen onze dienstverlening te verbeteren. Bedankt voor uw reactie en hopelijk tot ziens. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste Bert, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Vervelend dat u niet tevreden bent met onze diensten. Wij zullen uw feedback gebruiken om te proberen onze dienstverlening te verbeteren. Bedankt voor uw reactie en hopelijk tot ziens. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Goed Goed
    Goede Goede
    Geverifieerde aankoop
    Carla Broekhoven uit Dongen,Nederland

    heeft TopTicketshop beoordeeld op 12 oktober 2024

    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Prima Prima
    Geverifieerde aankoop
    Anoniem uit Nederland

    heeft TopTicketshop beoordeeld op 12 oktober 2024

    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Goed geregeld Goed geregeld
    Geverifieerde aankoop
    Anoniem uit Nederland

    heeft TopTicketshop beoordeeld op 12 oktober 2024

    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Goed Goed
    Goed Goed
    Geverifieerde aankoop
    Anoniem uit Nederland

    heeft TopTicketshop beoordeeld op 12 oktober 2024

    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Goed geholpen. Later nog een berichtje met gegevens. Top! Goed geholpen. Later nog een berichtje met gegevens. Top!
    Goed Goed
    Geverifieerde aankoop
    Anoniem uit Gouda,Nederland

    heeft TopTicketshop beoordeeld op 12 oktober 2024

    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Te duur Te duur
    Geverifieerde aankoop
    Monica de Paauw uit Nederland

    heeft TopTicketshop beoordeeld op 12 oktober 2024

    Reactie van Topticketshop: Beste Monica, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: De prijzen van wederverkooptickets kunnen hoger zijn dan de nominale waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste Monica, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: De prijzen van wederverkooptickets kunnen hoger zijn dan de nominale waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Teleurstellende plaatsen. Teleurstellende plaatsen.
    Aangezien we een voorstelling lang niet al te benauwd willen zitten, boek ik alleen de twee stoelen aan het begin of het eind van een rij. Nu bleek dat we midden in zaten. Gelukkig voor ons en. Iet voor Stef Bos waren er nog genoeg plaatsen over en zijn we toen de zaaldeuren dicht gingen om 19.58u naar prettiger plaatsen verhuisd. Aangezien we een voorstelling lang niet al te benauwd willen zitten, boek ik alleen de twee stoelen aan het begin of het eind van een rij. Nu bleek dat we midden in zaten. Gelukkig voor ons en. Iet voor Stef Bos waren er nog genoeg plaatsen over en zijn we toen de zaaldeuren dicht gingen om 19.58u naar prettiger plaatsen verhuisd.
    Geverifieerde aankoop
    John van Zanten uit Noordwijk,Nederland

    heeft TopTicketshop beoordeeld op 12 oktober 2024

    Reactie van Topticketshop: Beste John, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent over de geboden plaatsen. Dit is vervelend. Maar helaas gaan wij niet over de zaalindeling. Wij hebben de categorie geleverd die u besteld heeft. Mocht het een mindere plaats zijn in deze categorie dan komt dit doordat de betere plaatsen in deze categorie al verkocht waren aan de klanten voor u. Hier is helaas niks aan te doen. Wij hopen dat u ondanks alles toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste John, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent over de geboden plaatsen. Dit is vervelend. Maar helaas gaan wij niet over de zaalindeling. Wij hebben de categorie geleverd die u besteld heeft. Mocht het een mindere plaats zijn in deze categorie dan komt dit doordat de betere plaatsen in deze categorie al verkocht waren aan de klanten voor u. Hier is helaas niks aan te doen. Wij hopen dat u ondanks alles toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Waanzinnig!! Waanzinnig!!
    Goed voor mekaar Goed voor mekaar
    Geverifieerde aankoop
    Anoniem uit Nederland

    heeft TopTicketshop beoordeeld op 12 oktober 2024

    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Iets te duur Iets te duur
    Waarom moet een ticket 3 x over de kop Waarom moet een ticket 3 x over de kop
    Geverifieerde aankoop
    Anoniem uit Nederland

    heeft TopTicketshop beoordeeld op 12 oktober 2024

    Reactie van Topticketshop: Beste klant, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: De prijzen van wederverkooptickets kunnen hoger zijn dan de nominale waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste klant, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: De prijzen van wederverkooptickets kunnen hoger zijn dan de nominale waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen