Veelgestelde vragen TopTicketshop.nl
+Hoe kan ik tickets bestellen?

Het bestellen van tickets bij TopTicketshop.nl is snel, eenvoudig en veilig.U kunt uw tickets in 3 stappen bestellen.

  • Nadat u de artiest van uw voorkeur heeft geselecteerd, heeft u vaak de keuze uit meerdere data, locaties en tijden. Als u een keuze heeft gemaakt kunt u vervolgens klikken op “Tickets”.
  • U krijgt nu de keuze uit de verschillende rangen en prijzen. Hier kunt u ook het aantal kaarten dat u wenst selecteren. Als u hierna klikt op “TICKETS RESERVEREN” kunt u uw persoonlijke gegevens invullen.
  • Als u uw gegevens ingevuld en gecontroleerd heeft klikt en uw gewenste betaalmethode heeft geselecteerd klikt u op u op “Plaats mijn bestelling” en voltooit u de betaling.
  • Hierna krijgt u de bevestiging van uw bestelling te zien met uw ordernummer. Deze ontvangt u ook per e-mail op het door u opgegeven adres.

+Het lukt mij niet een bestelling te plaatsen, wat kan ik doen?

Mocht het niet lukken om een bestelling te plaatsen, dan kunt u via het contactformulier op de website een e-mail naar onze klantenservice sturen. Daarnaast kunt u direct een medewerker spreken via de LiveChat op onze website of telefonisch via 085 744 144 7. Wij kunnen de bestelling voor u alsnog in orde maken.

+Zijn mijn zitplaatsen naast elkaar?

TopTicketshop.nl streeft ernaar alle zitplaatsen die in 1 bestelling zijn besteld, naast elkaar te plaatsen. Bij zeer grote orders kunnen wij echter niet garanderen dat alle plaatsen naast elkaar zijn. Uiteraard proberen wij dan wel plaatsen achter elkaar of dicht in de buurt van elkaar te reserveren.

+Ik heb reeds een bestelling geplaatst, maar wil graag een extra kaartje bestellen, wat kan ik doen?

Indien u een extra kaartje wilt bestellen, adviseren wij u om contact op te nemen met de klantenservice van TopTicketshop.nl via het klantenservice@TopTicketshop.nl. Daarnaast kunt u direct een medewerker spreken via de LiveChat op onze website of telefonisch via 085 744 144 7. Wij kunnen de beschikbaarheid van kaartjes dan controleren en indien mogelijk een extra kaartje voor u reserveren.

+Kan ik bij TopTicketshop.nl rolstoelplaatsen kopen?

Bij TopTicketshop.nl worden er helaas geen speciale rolstoel- en begeleiderplaatsen aangeboden. Mocht u zulke tickets willen bemachtigen, dan adviseren wij u contact op te nemen met de organisatie of locatie van het evenement.

+Waar vind ik mijn ordernummer?

U vindt uw ordernummer in de bevestiging die u na het plaatsen van de bestelling per email heeft ontvangen. Mocht u de orderbevestiging niet meer hebben, kunt u het ordernummer ook altijd terugvinden op uw (creditcard)rekeningafschrift.

+Ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Hoe kan dat?

De orderbevestiging is direct na uw bestelling naar het door u opgegeven email adres gestuurd. Wellicht is deze mail in uw ongewenste postvak terecht gekomen door een hoge spamfilter. U kunt contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@topticketshop.nl, de LiveChat of telefonisch via 085 744 144 7 om de orderbevestiging opnieuw op te vragen.

+Waarom zijn de kaartjes bij TopTicketshop.nl soms duurder?

TopTicketshop.nl is een wederverkoper, dat houdt in dat wij tickets overnemen van particulieren die bijvoorbeeld niet meer naar een concert/musical of voorstelling kunnen gaan. Vervolgens bemiddelt TopTicketshop.nl in de verkoop van deze tickets op de website. Onze prijzen zijn gebaseerd op vraag en aanbod. Wanneer een concert/musical is uitverkocht worden de prijzen automatisch wat hoger. Soms zijn er een groter aantal kaartjes beschikbaar en kunnen de prijzen lager zijn dan de originele ticketprijs.

Veel klanten zijn bij ons vaste klant omdat ze het prettig vinden dat wij hun de zorg uit handen nemen van het vinden van een kaartje voor hun favoriete artiest/musical. Ook is het zo dat onze klanten de voorverkoopdata niet meer in de gaten hoeven te houden en ze hoeven niet uit te zoeken op welke website de artiest/musical wordt verkocht of dat er misschien een speciale presale is waar u lid voor moet worden. Kortom TopTicketshop.nl maakt het mogelijk om op het laatste moment nog te beslissen naar een uitverkocht concert te gaan en maakt het bestellen van kaartjes voor de digibeet zo makkelijk mogelijk!

+Waarom staat er een andere naam op mijn ticket?

TopTicketshop.nl is een wederverkoper die kaarten overneemt van particulieren die bijvoorbeeld niet meer naar een concert/musical toe kunnen gaan. Vervolgens bemiddelen wij in de verkoop van deze kaarten op onze website. Om die reden kan er een andere naam op uw ticket vermeld staan. De kaarten die u besteld zijn toegangskaarten voor het concert. Deze zijn niet persoonsgebonden. Dit houdt in dat een ieder die in het bezit is van een toegangskaart, toegang heeft tot het evenement. Het is alleen belangrijk dat de barcode op de tickets goed leesbaar is.

+Kan ik een ander afleveradres opgeven?

Het is mogelijk uw adres te wijzigen tot 2 weken voor aanvang van het evenement. Neemt u voor de adreswijziging contact met ons op via klantenservice@topticketshop.nl. Ook kunt u direct een medewerker spreken via de LiveChat op onze website of telefonisch via 085 744 144 7.

+Ik wil mijn bestelling graag wijzigen, is dat mogelijk?

Mocht u uw bestelling willen aanpassen, dan is dat binnen bepaalde grenzen meestal wel mogelijk. Neemt u hiervoor contact op met onze klantenservice via klantenservice@topticketshop.nl.

+Kan ik mijn bestelling annuleren?

Het is helaas niet mogelijk om een reeds geplaatste bestelling te annuleren. Indien u een doorlopende annuleringsverzekering heeft afgesloten bij uw verzekeraar is het in sommige gevallen mogelijk om de gemaakte kosten te declareren. Wij willen benadrukken dat wij niet verantwoordelijk zijn voor de afhandeling van de declaratie en verwijzen u hiervoor naar uw verzekeraar.

+Hoe kan ik betalen bij TopTicketshop.nl?

Betalen op TopTicketshop.nl kan veilig en eenvoudig op de volgende manieren:

  • iDEAL (betalen via internetbankieren van uw eigen bank)
  • Creditcard MasterCard en VISA en AMEX)
  • Eenmalige machtiging (bedrag wordt eenmalig van uw rekening afgeschreven)

+Kan ik bij jullie betalen met theater- of cadeaubonnen?

Helaas kunt u bij ons niet betalen met theater- of andere cadeaubonnen.

+Wanneer worden mijn tickets bezorgd?

Indien uw betaling is geaccepteerd zal TopTicketshop.nl zich inspannen om de tickets 10 werkdagen vóór aanvang van het evenement aan u te leveren. De verwachte leverdatum staat op uw orderbevestiging die wij u per mail hebben verzonden.

+Kan ik de verzending van mijn tickets volgen?

Mochten uw kaarten per aangetekende post worden verzonden, dan krijgt u op het moment dat uw tickets worden verzonden per e-mail bericht. U kunt daarna inloggen op onze website en vanaf de volgende werkdag via Track&Trace van PostNL uw tickets volgen.

Wanneer uw kaarten per e-mail worden verzonden, kunt u ze vinden in de bijlage. Ook zijn uw tickets vanaf het moment van verzending te downloaden van de website door in te loggen.

+Kan ik de tickets ook afhalen bij jullie kantoor?

Het afhalen of kopen van tickets bij ons kantoor is niet mogelijk.

+Worden de tickets ook op zaterdag afgeleverd?

Aangetekende verzendingen worden niet op zaterdag aangeboden. Mocht dat omwille van tijdsdruk wel noodzakelijk zijn, dan worden uw tickets verstuurd per normale brievenbuspost of via e-mail. U wordt hier van tevoren op de hoogte gesteld. E-tickets worden uitsluitend op werkdagen verzonden.

+Ik was niet thuis op het moment dat mijn tickets afgeleverd werden. Wat nu?

Als u niet thuis bent op het moment dat PostNL de tickets bij u aanbiedt, ontvangt u van hen een afleverbericht in uw brievenbus. U kunt dan vanaf de volgende werkdag uw tickets op het postkantoor bij u in de buurt afhalen, waar de zending gedurende 2 weken zal blijven bewaard. Bij het afhalen van de bestelling op het postkantoor is een legitimatiebewijs (uw paspoort, identiteitskaart of rijbewijs) verplicht. De zending kan dan ook alleen door de geadresseerde of gemachtigde worden afgehaald.

+Kan ik mijn tickets verkopen aan TopTicketshop.nl?

Als u niet naar een concert kunt of u heeft om een andere reden tickets over, dan kunt u deze aan TopTicketshop.nl aanbieden. Stuur hiervoor een mail naar klantenservice@topticketshop.nl. Velmerld daarbij precies om welke tickets het gaat. Wees zo compleet mogelijk door de rij en de stoelnummers en prijs te vermelden. Geef ook aan voor hoe veel u de tickets aan ons wilt verkopen. Wij zullen contact met u opnemen, mochten wij geïnteresseerd zijn in uw tickets

+Hoe ik de status van mijn bestelling en betaling controleren?

Na uw bestelling ontvangt u automatisch een e-mailbericht met daarin uw orderbevestiging en inloggegevens. Met uw inloggegevens kunt u bovenaan de website inloggen en de status van uw bestelling controleren. Wanneer uw kaarten per aangetekende post verstuurd worden, kunt ze door middel van Track & Trace volgen door in te loggen op de website. Worden uw kaarten per e-mail verstuurd, dan kunt u ze na verzending ook downloaden door in te loggen op de website.

+Op mijn (creditcard)rekeningafschrift kom ik de naam Buckaroo tegen. Wie of wat is dat?

Buckaroo BV is de betalingsafhandelaar van TopTicketshop.nl. Alle betalingen die worden gedaan op TopTicketshop.nl lopen via Buckaroo en worden door hen volledig afgehandeld. Als u vragen heeft over uw betaling of daaraan gerelateerde zaken kunt u contact met ons opnemen via klantenservice@topticketshop.nl. U kunt geen contact opnemen met Buckaroo, zij verzorgen enkel het betalingsverkeer en zijn niet op de hoogte van de status van uw bestelling.