Reviews en Klantbeoordelingen
Dit vinden onze klanten van Topticketshop
Topticketshop verzamelt reviews van echte klanten. Het is niet mogelijk om een review achter te laten als je geen tickets hebt aangeschaft bij Topticketshop. Reviews met grof taalgebruik en/of onwaarheden worden niet geplaatst. Het kan enkele weken duren voordat een review wordt geplaatst.
-
Eenvoudig en gemakkelijk website Eenvoudig en gemakkelijk website
Correcte levering tickets Correcte levering tickets
Willem Oldenhuis uit Barger-Compascuum,NederlandGeverifieerde aankoopheeft TopTicketshop beoordeeld op 12 oktober 2024
-
Duidelijk en goede communicatie Duidelijk en goede communicatieRashyda Plet uit NederlandGeverifieerde aankoop
heeft TopTicketshop beoordeeld op 12 oktober 2024
-
Top TopKristelsskincare Kristelsskincare Kristel Dingemans uit NederlandGeverifieerde aankoop
heeft TopTicketshop beoordeeld op 12 oktober 2024
-
Prima geregeld Prima geregeld
Overzichtelijk en goed Overzichtelijk en goed
Anoniem uit Noordwijk,NederlandGeverifieerde aankoopheeft TopTicketshop beoordeeld op 12 oktober 2024
-
Top TopDanielle Van Maanen uit Westzaan ,NederlandGeverifieerde aankoop
heeft TopTicketshop beoordeeld op 12 oktober 2024
-
Kaartjes verkoop Kaartjes verkoop
Er wordt veel geld verdiend met de kaartjes Er wordt veel geld verdiend met de kaartjes
Angelique Willemsen uit NederlandGeverifieerde aankoopheeft TopTicketshop beoordeeld op 11 oktober 2024
-
Fijne avond gehad, eindelijk weer eens met ons gezin. Fijne avond gehad, eindelijk weer eens met ons gezin.Anoniem uit NederlandGeverifieerde aankoop
heeft TopTicketshop beoordeeld op 11 oktober 2024
-
Zeer netjes geregeld. Zeer netjes geregeld.
Niets op aan te melden. Niets op aan te melden.
Anoniem uit Zeist,NederlandGeverifieerde aankoopheeft TopTicketshop beoordeeld op 11 oktober 2024
-
Mocht niet naar binnen met screenshot heel streng Mocht niet naar binnen met screenshot heel streng
Moeilijk via account wo u de kaarten annuleren omdat het ons niet lukte. Was op een gegeven moment een urgentie mail Hebben we onze dochter gevraagd om ons te helpen Had ze gedaan screenshot gedaan mochten we niet mee naar binnen mocht niet eens binnen staan was steen koud Dochter gebeld nam niet op want die was op onze meervoudig gehandicapten zoon aan het passen mijn man en ik gebrobeerd om in het aucount te komen niet gelukt Uiteindelijk iemand bij de deur ons geholpen gelukkig????was geen leuke ervaring mobiel e kaarten Ze dachten dat we oplichters waren terwijl we gewoon betaald hadden Wij vinden het makkelijker als het met een screenshot of opgestuurd kan worden de concertkaarten geen goede ervaring hellaas Moeilijk via account wo u de kaarten annuleren omdat het ons niet lukte. Was op een gegeven moment een urgentie mail Hebben we onze dochter gevraagd om ons te helpen Had ze gedaan screenshot gedaan mochten we niet mee naar binnen mocht niet eens binnen staan was steen koud Dochter gebeld nam niet op want die was op onze meervoudig gehandicapten zoon aan het passen mijn man en ik gebrobeerd om in het aucount te komen niet gelukt Uiteindelijk iemand bij de deur ons geholpen gelukkig????was geen leuke ervaring mobiel e kaarten Ze dachten dat we oplichters waren terwijl we gewoon betaald hadden Wij vinden het makkelijker als het met een screenshot of opgestuurd kan worden de concertkaarten geen goede ervaring hellaas
Anoniem uit NederlandGeverifieerde aankoopheeft TopTicketshop beoordeeld op 11 oktober 2024
Reactie van Topticketshop:
Beste klant,
Helaas is het met mobiele tickets zo dat je inderdaad niet met een screenshot binnenkomnt. Dat is iets dat de organisatie beslist heeft en ligt helaas niet in onze handen. Wij kunnen u alleen goed alles uitleggen en dat doen we ook.
Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing.
Vervelend dat u niet tevreden bent met onze diensten. Wij zullen uw feedback gebruiken om te proberen onze dienstverlening te verbeteren. Bedankt voor uw reactie en hopelijk tot ziens.
Met vriendelijke groeten,
Joost
Topticketshop
Beste klant,
Helaas is het met mobiele tickets zo dat je inderdaad niet met een screenshot binnenkomnt. Dat is iets dat de organisatie beslist heeft en ligt helaas niet in onze handen. Wij kunnen u alleen goed alles uitleggen en dat doen we ook.
Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing.
Vervelend dat u niet tevreden bent met onze diensten. Wij zullen uw feedback gebruiken om te proberen onze dienstverlening te verbeteren. Bedankt voor uw reactie en hopelijk tot ziens.
Met vriendelijke groeten,
Joost
Topticketshop
-
Prima. Prima.Natasja van Haasteren uit Zoetermeer,NederlandGeverifieerde aankoop
heeft TopTicketshop beoordeeld op 11 oktober 2024