Over Ons

Wie zijn wij?


Topticketshop is marktleider in de Nederland in de secundaire ticketing. In 2008 opgericht uit oprechte liefde voor het bijwonen van live-evenementen. Topticketshop is uniek in Nederland. Bij ons is bestellen snel en gemakkelijk, geen wachtrijen dus. Wij streven ernaar alle evenementen op een website aan te bieden en we bieden onze klanten service op maat. Je kunt ons altijd bellen met speciale wensen of om je bestelling aan te passen. Wij zijn niet het primaire verkooppunt. Het primaire verkooppunt vermelden wij altijd op de pagina van het evenement. Wij willen graag zo transparant mogelijk zijn, daarom vermelden wij naast het primaire verkooppunt ook de oorspronkelijke prijs van elk ticket, de zogenoemde nominale waarde. Onze tip: Kijk ook daar even of het evenement nog beschikbaar is en maak zo een bewuste keuze. Als u voor topticketshop kiest zorgen wij voor een snelle, makkelijke en zorgeloze ervaring. Prijzen kunnen hoger zijn dan de oorspronkelijke prijzen. Gemak dient de mens. Kies bewust, Geniet!



Ons doel

De ervaring van het bijwonen van een evenement begint al lang voordat u de eerste stap in de zaal zet, dat weten wij. De voorpret begint al op het moment dat u op de hoogte bent van het evenement. U gaat uitzoeken of u kunt, met wie u wilt gaan en waar u wilt zitten. Die besluiten zijn allemaal deel van wat de ervaring geweldig kan maken ... of , anderzijds , frustrerend. Met dit in het achterhoofd, heeft Topticketshop alles uit de kast gehaald om de ervaring van het kopen van tickets opnieuw uit te vinden. Wij hebben de beste tools in de industrie om u op de hoogte te houden van de beste evenementen en uw live evenement ervaring te organiseren. We investeren voortdurend in functionaliteit en informatie op onze site , zodat u van begin tot eind een prettige ervaring heeft en niet alleen maar tijdens het evenement zelf. Ook sturen we u voor het evenement relevante informatie zoals waar u kunt parkeren, waar u in de buurt kunt eten, hoe laat u er het best heen kunt gaan. En we hebben er hard aan gewerkt om de leider te zijn in het leveren van waarde, een unieke combinatie van relatief lage prijzen (in de secundaire ticketing) met premium service. Simpel gezegd, wij willen u van begin tot eind een prettige koopervaring bieden, zodat u niet alleen het evenement maar ook de voorbereiding naar het evenement toe als top ervaart. Maakt u zich geen zorgen, wij zorgen voor alles.

Onze betrokkenheid

We zijn toegewijd om van al onze klanten tevreden klanten te maken. We hebben de meest alerte klantenservice in de industrie. U kunt ons tijdens kantooruren mailen en bellen zodat u constant op de door u gewenste wijze met ons in contact kunt komen. Wij zijn hier om u te helpen van begin tot eind ... elk moment ... de hele tijd. Verkrijgen van de juiste stoelen tegen de juiste prijs in een snel bewegende markt vereist geschoolde , efficiënte , professionele coordinatie. Onze full service personeel is er om dat te doen - volledig toegewijd aan het geven van de beste koopervaring die u kunt krijgen! Is uw ervaring niet top, dan horen wij dat graag zodat wij onze diensten kunnen verbeteren.

Onze tickets

Wij zijn gespecialiseerd in het aanbieden van moeilijk te krijgen tickets. Zo kunnen wij een breed aanbod aan tickets aanbieden en hebben wij dikwijls goede plaatsen in de verschillende zalen en stadions. Deze tickets kunnen wij vaak nog aanbieden als het evenement bij concurrenten en het oorspronkelijke verkooppunt al lang en breed is uitverkocht. Zo hoeft u niet een jaar van tevoren te beslissen dat u naar een evenement wilt, maar kunt u op een later moment bij ons terecht. Wij werken ook niet met wachtrijen, u kunt gewoon eenvoudig uw tickets bestellen wanneer het u uitkomt. Voor de tickets vragen wij meestal een hogere prijs dan de officiële prijs. Maar ook komt het geregeld voor dat wij tickets onder de kostprijs aanbieden. Deze kunt u vinden op onze aanbiedingen pagina. Ook hebben wij minder populaire evenementen op onze website, dit omdat wij onze klant als service een volledig aanbod willen bieden. De klant moet bij ons terecht kunnen voor alle evenementen in Nederland. Dit is uniek in Nederland. Wij niet het oorspronkelijke verkooppunt. Wij vinden het belangrijk dat u zelf een bewuste keuze maakt. Of u nu kiest voor ons, een concurrent of voor het originele verkooppunt, u moet tevreden zijn. Gelukkig verwijzen wij altijd naar het oorspronkelijke verkooppunt, zodat u zelf die afweging kunt maken.

Flexibiliteit

Wij proberen onze klanten zoveel mogelijk flexibiliteit aan te bieden. Bij het oorspronkelijke verkooppunt zijn er altijd vaste momenten evenementen in de verkoop gaan. Dit zorgt dikwijls voor ellenlange wachtrijen, veel stress bij consumenten en helaas ook vaak veel teleurgestelde fans die achter het net vissen. En dan hebben we het nog niet over mensen die verhinderd zijn op het moment dat hun favoriete artiest in de verkoop gaat. Om die reden willen wij juist dat je bij ons ver voor en ver na het officiële verkoopmoment je tickets kunt aanschaffen. Als een evenement nog niet officieel in de verkoop is gegaan vermelden wij ook altijd dat het nog niet in de verkoop is gegaan, omdat wij transparantie het allerbelangrijkst vinden. Gemak dient de mens. Als u bij ons een ticket reserveert dat nog niet in de verkoop is gegaan, zal het Topticketshop team met al haar ervaring, kennis en contacten, haar uiterste best doen om deze tickets voor u te regelen. Dit lukt bijna altijd. Mocht het ons niet lukken dan krijgt u het volledige aankoopbedrag terug.

Ook is het bij ons vaak mogelijk om uw bestelling aan te passen. Als u onze klantenservice belt dan gaan zij voor u aan de slag. Misschien wilt u het aantal tickets aanpassen, of de rang of zelfs de dag, het is meestal mogelijk. Uw bestelling helemaal annuleren is helaas niet mogelijk, dit kan overigens bij geen enkele aanbieder van tickets voor evenementen. Dit heeft te maken met de beperkte houdbaarheid van tickets voor evenementen. Maar wij gaan altijd tot het uiterste om uw bestelling aan uw veranderde wensen aan te passen. Wij zijn pas tevreden als u tevreden bent.

Transparantie

Het is al een paar keer genoemd, transparantie is het allerbelangrijkst voor ons. Wij willen dat onze klant tevreden is en dat kan alleen als hij of zij een goed geinformeerde bewuste keuze maakt bij het kopen van tickets bij Topticketshop. Daarom vermelden wij altijd dat de prijzen hoger of lager kunnen zijn dan de nominale waarde, bij alle tickets vermelden wij de originele waarde. In onze drang naar transparantie verwijzen wij ook altijd naar het oorspronkelijke verkooppunt en leggen wij uit dat wij een wederverkoper zijn van doorverkochte tickets. Niet in kleine letters maar in duidelijke taal op de relevante pagina's.

Verkoop je tickets

Mocht je toch niet naar het evenement kunnen gaan waar je tickets voor hebt gekocht, bied ze dan aan ons aan via het kopje - verkoop je ticket-. Wie weet is er veel vraag naar deze tickets bij onze klanten en dan nemen wij ze van u over. Iedereen is bij ons welkom om zijn of haar tickets aan te bieden, het maakt niet uit waar je je tickets hebt gekocht. Vermeld de reden van verkoop en de prijs die je ervoor wilt hebben en ons verkoop-je-ticket-team neemt contact met je op.

Topticketshop is er voor de echte fans. En wij zijn er van overtuigd dat u niet alleen tijdens het evenement, maar ook tijdens het voortraject, recht heeft op een topervaring.

Sarah en Anouk, Team Topticketshop