The Phantom Of The Opera
Musicals

The Phantom Of The Opera Tickets

The Phantom Of The Opera TicketAlert

Beste fan van The Phantom Of The Opera,

Bekijk ons aanbod aan tickets voor The Phantom Of The Opera en zorg dat u erbij bent! Geen tickets gevonden die u zoekt? Meld u dan aan voor de TopTicketshop Ticketalert. Zo ontvangt u direct een bericht zodra er nieuwe tickets beschikbaar komen en mist u nooit een evenement van The Phantom Of The Opera.

Daarnaast kunt u zich inschrijven voor onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van nieuwe evenementen en andere geweldige concerten. Schrijf u vandaag nog in en mis niets!

The Phantom Of The Opera Reviews

Op basis van 24 reviews

Dit vinden onze klanten van The Phantom Of The Opera

Topticketshop verzamelt reviews van echte klanten. Het is niet mogelijk om een review achter te laten als je geen tickets hebt aangeschaft bij Topticketshop. Reviews met grof taalgebruik en/of onwaarheden worden niet geplaatst. Het kan enkele weken duren voordat een review wordt geplaatst.

  • Fantastisch op alle terreinen!! Proficiat Fantastisch op alle terreinen!! Proficiat
    Een voor mij totaal nieuwe ervaring ....en erg geslaagd is !! Een voor mij totaal nieuwe ervaring ....en erg geslaagd is !!
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 3 maart 2025 18:51
    Anoniem uit Belgium

    is naar The Phantom Of The Opera geweest op 3 februari 2025 in Stadsschouwburg Antwerpen

    Lees wat Anoniem schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Anoniem over TopTicketshop

    Dankjewel voor de service Dankjewel voor de service
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Prachtig Prachtig
    Het was af! Het was af!
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 3 maart 2025 18:03
    Carolien Aneca uit Belgium

    is naar The Phantom Of The Opera geweest op 3 februari 2025 in Stadsschouwburg Antwerpen

    Lees wat Carolien Aneca schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Carolien Aneca over TopTicketshop

    Duur Duur
    Veel geld Veel geld
    Reactie van Topticketshop: Beste Carolien, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: De prijzen van wederverkooptickets kunnen hoger zijn dan de nominale waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste Carolien, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: De prijzen van wederverkooptickets kunnen hoger zijn dan de nominale waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Erg mooi spektakel Erg mooi spektakel
    Spijtig vond ik dat de ondertiteling vanop onze plaats niet volledig te lezen was. Spijtig vond ik dat de ondertiteling vanop onze plaats niet volledig te lezen was.
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 3 maart 2025 17:27
    Nora Pollet uit Belgium

    is naar The Phantom Of The Opera geweest op 3 januari 2025 in Stadsschouwburg Antwerpen

    Lees wat Nora Pollet schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Nora Pollet over TopTicketshop

    Geldklopperij, ik dacht tickets eerste klasse te kopen en kwam op het balkon terecht Geldklopperij, ik dacht tickets eerste klasse te kopen en kwam op het balkon terecht
    Voor je het weet word je bedrogen, nooit meer! Voor je het weet word je bedrogen, nooit meer!
    Reactie van Topticketshop: Beste Nora, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent over de geboden plaatsen. Dit is vervelend. Maar helaas gaan wij niet over de zaalindeling. Wij hebben de categorie geleverd die u besteld heeft. Mocht het een mindere plaats zijn in deze categorie dan komt dit doordat de betere plaatsen in deze categorie al verkocht waren aan de klanten voor u. Hier is helaas niks aan te doen. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. De andere naam die op het ticket staat is te verklaren doordat wij een wederverkoper zijn van doorverkochte tickets. Wij hopen dat u ondanks alles toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste Nora, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent over de geboden plaatsen. Dit is vervelend. Maar helaas gaan wij niet over de zaalindeling. Wij hebben de categorie geleverd die u besteld heeft. Mocht het een mindere plaats zijn in deze categorie dan komt dit doordat de betere plaatsen in deze categorie al verkocht waren aan de klanten voor u. Hier is helaas niks aan te doen. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. De andere naam die op het ticket staat is te verklaren doordat wij een wederverkoper zijn van doorverkochte tickets. Wij hopen dat u ondanks alles toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Mooie vertolking Mooie vertolking
    Mooie decors, professionele cast met mogelijk veel zangervaring. Een aanrader om gezien te hebben. Je kan het niet vergelijken met de film. Mooie decors, professionele cast met mogelijk veel zangervaring. Een aanrader om gezien te hebben. Je kan het niet vergelijken met de film.
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 3 maart 2025 17:06
    Frank Minne uit Belgium

    is naar The Phantom Of The Opera geweest op 3 februari 2025 in Stadsschouwburg Antwerpen

    Lees wat Frank Minne schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Frank Minne over TopTicketshop

    Heb niet de betaalde tickets ontvangen Heb niet de betaalde tickets ontvangen
    Totaalbedrag van betaling was 250.50 € en de tickets gaven 88.50 € aan. Had dan ook niet de gekozen plaatsen. Een enorm minpunt dus. Vrees dan ook dat ik in de toekomst mijn tickets elders zal moeten bestellen. Graag een reactie hierop. Totaalbedrag van betaling was 250.50 € en de tickets gaven 88.50 € aan. Had dan ook niet de gekozen plaatsen. Een enorm minpunt dus. Vrees dan ook dat ik in de toekomst mijn tickets elders zal moeten bestellen. Graag een reactie hierop.
    Reactie van Topticketshop: Beste Frank, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent over de geboden plaatsen. Dit is vervelend. Maar helaas gaan wij niet over de zaalindeling. Wij hebben de categorie geleverd die u besteld heeft. Mocht het een mindere plaats zijn in deze categorie dan komt dit doordat de betere plaatsen in deze categorie al verkocht waren aan de klanten voor u. Hier is helaas niks aan te doen. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. De andere naam die op het ticket staat is te verklaren doordat wij een wederverkoper zijn van doorverkochte tickets. Wij hopen dat u ondanks alles toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste Frank, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent over de geboden plaatsen. Dit is vervelend. Maar helaas gaan wij niet over de zaalindeling. Wij hebben de categorie geleverd die u besteld heeft. Mocht het een mindere plaats zijn in deze categorie dan komt dit doordat de betere plaatsen in deze categorie al verkocht waren aan de klanten voor u. Hier is helaas niks aan te doen. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. De andere naam die op het ticket staat is te verklaren doordat wij een wederverkoper zijn van doorverkochte tickets. Wij hopen dat u ondanks alles toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Slecht, wij hebben de verkeerde tickets ontvangen en konden de voorstelling niet bijwonen. Slecht, wij hebben de verkeerde tickets ontvangen en konden de voorstelling niet bijwonen.
    Neen, want wij konden de voorstelling niet bijwonen. Neen, want wij konden de voorstelling niet bijwonen.
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 1 januari 1 00:00
    Anoniem uit Belgium

    is naar The Phantom Of The Opera geweest op 1 januari 1 in Stadsschouwburg Antwerpen

    Lees wat Anoniem schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Anoniem over TopTicketshop

    Slecht, zie hoger Slecht, zie hoger
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen