Niet geweest
Niet geweest
Niet geweest vanwege ziekte zoon
Niet geweest vanwege ziekte zoon
Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 12 november 2024 13:34
Anoniem uit Nederland
is naar The Analogues geweest op 2 november 2024 in Ziggo Dome Amsterdam
Lees wat Anoniem schreef over TopTicketshop
Beoordeling van Anoniem over TopTicketshop
Bij ziekte je kaart verkopen
Bij ziekte je kaart verkopen
Waar ik me sinds mei dit jaar op verheugde was samen met mijn zoon naar de Analogues te gaan €170 betaald maar ja dan hadden we ook goede stoelen
Maar dan wordt mijn zoon onverwacht eind oktober opgenomen in het ziekenhuis. Geen Analogues voor ons maar wel een oplettende dochter die zei dat je je kaart kon verkopen via ticketswapp. Dan had ze mijn kaarten nodig echter op de kaart stond een prijs van rond de €45. Niet wetende heb ik de kaarten verkocht voor €66,50. Was ik erg blij mee had ik iets verlies gemaakt maar dat was niet erg. De gezondheid van mijn zoon stond voorop.
Maar wat blijkt, en nooit meer naar gekeken, de tickets waren €175. Dus deze voor die prijs aanbieden was dus ongeloofwaardig vanwege de prijs op de kaart…
Enfin ik heb indertijd met mijn volledige verstand deze tickets voor die prijs betaald maar had een half jaar later nooit verwacht hier geen gebruik van te maken. Echter als de kaart de juiste prijs had aangetoond had mijn dochter een poging gewaagd om er iets meer voor te kunnen krijgen. Helaas!
Gr Paul Looren de Jong
Waar ik me sinds mei dit jaar op verheugde was samen met mijn zoon naar de Analogues te gaan €170 betaald maar ja dan hadden we ook goede stoelen
Maar dan wordt mijn zoon onverwacht eind oktober opgenomen in het ziekenhuis. Geen Analogues voor ons maar wel een oplettende dochter die zei dat je je kaart kon verkopen via ticketswapp. Dan had ze mijn kaarten nodig echter op de kaart stond een prijs van rond de €45. Niet wetende heb ik de kaarten verkocht voor €66,50. Was ik erg blij mee had ik iets verlies gemaakt maar dat was niet erg. De gezondheid van mijn zoon stond voorop.
Maar wat blijkt, en nooit meer naar gekeken, de tickets waren €175. Dus deze voor die prijs aanbieden was dus ongeloofwaardig vanwege de prijs op de kaart…
Enfin ik heb indertijd met mijn volledige verstand deze tickets voor die prijs betaald maar had een half jaar later nooit verwacht hier geen gebruik van te maken. Echter als de kaart de juiste prijs had aangetoond had mijn dochter een poging gewaagd om er iets meer voor te kunnen krijgen. Helaas!
Gr Paul Looren de Jong
Reactie van Topticketshop:
Beste klant,
Wij hopen dat het inmiddels beter gaat met uw zoon. In de ticket industrie is het helaas nooit mogelijk je kaartje te annuleren. U kunt wel een annuleringsverzekering afsluiten.
Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing.
Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren.
Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: De prijzen van wederverkooptickets kunnen hoger zijn dan de nominale waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad.
Met vriendelijke groeten,
Joost
Topticketshop
Beste klant,
Wij hopen dat het inmiddels beter gaat met uw zoon. In de ticket industrie is het helaas nooit mogelijk je kaartje te annuleren. U kunt wel een annuleringsverzekering afsluiten.
Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing.
Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren.
Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: De prijzen van wederverkooptickets kunnen hoger zijn dan de nominale waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad.
Met vriendelijke groeten,
Joost
Topticketshop