• Alles 100 % Alles 100 %
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 12 november 2022 22:23
    Harry Sleutelaar uit Nederland

    is naar Simply Red geweest op10 november 2022inZiggo DomeAmsterdam

    Lees wat Harry Sleutelaar schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Harry Sleutelaar over TopTicketshop

    Het klopte allemaal alleen heel duur betaalt uiteindelijk ik zat naast mensen die in verhouding 5x zo weinig hadden betaalt. Laatste keer geweest Het klopte allemaal alleen heel duur betaalt uiteindelijk ik zat naast mensen die in verhouding 5x zo weinig hadden betaalt. Laatste keer geweest
    Reactie van Topticketshop: Beste klant, Het kan zijn dat onze kaarten duurder zijn dan bij het originele verkooppunt, maar dat de persoon naast u 5x zo weinig zou hebben betaald kan ik niet geloven. Dat zou beteken dat zij voor 20-25 euro per persoon naar het concert zijn gegaan. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Martijn Topticketshop Beste klant, Het kan zijn dat onze kaarten duurder zijn dan bij het originele verkooppunt, maar dat de persoon naast u 5x zo weinig zou hebben betaald kan ik niet geloven. Dat zou beteken dat zij voor 20-25 euro per persoon naar het concert zijn gegaan. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Martijn Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Geweldig, het duurde even maar het was de moeite waard. Geweldig, het duurde even maar het was de moeite waard.
    Super goed. Alle hits keamen langs en nog net zo goed als drie jaar geleden. Super goed. Alle hits keamen langs en nog net zo goed als drie jaar geleden.
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 12 november 2022 15:25
    Ad brekelmans uit 's-Hertogenbosch,Nederland

    is naar Simply Red geweest op10 november 2022inZiggo DomeAmsterdam

    Lees wat Ad brekelmans schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Ad brekelmans over TopTicketshop

    ?? Prima geregeld. ?? Prima geregeld.
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Ik vond het concert mega gaaf Ik vond het concert mega gaaf
    Goed geregeld Goed geregeld
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 13 november 2022 09:05
    Ruben Furste uit Lelystad,Nederland

    is naar Simply Red geweest op10 november 2022inZiggo DomeAmsterdam

    Lees wat Ruben Furste schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Ruben Furste over TopTicketshop

    Goed Goed
    Goed Goed
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Heerlijk. Mick was geweldig, lekker gedanst. Heerlijk. Mick was geweldig, lekker gedanst.
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 12 november 2022 15:14
    Anoniem uit Nederland

    is naar Simply Red geweest op 10 november 2022 in Ziggo Dome Amsterdam

    Lees wat Anoniem schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Anoniem over TopTicketshop

    Kaarten waren te duur. Verder alles prima geregeld. Kaarten waren te duur. Verder alles prima geregeld.
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • slechte service omdat ik niet kon er 150 euro weggegooid zijn slechte service omdat ik niet kon er 150 euro weggegooid zijn
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 12 november 2022 14:57
    Otto Walter uit Nederland

    is naar Simply Red geweest op10 november 2022inZiggo DomeAmsterdam

    Lees wat Otto Walter schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Otto Walter over TopTicketshop

    Slechte klantenservice Slechte klantenservice
    Reactie van Topticketshop: Beste klant, Wij hebben u al geruime tijd geleden op de hoogte gebracht van de verplaatsing van het concert van Simply Red. Pas in de week voorafgaand aan de show geeft u aan dat u niet kan, nadat wij u de tickets al verzonden hebben. Als u eerder had aangegeven dat u niet kon, dan hadden wij uw bestelling kunnen annuleren. Maar zo kort van te voren kan dat niet meer, dan hebben wij geen tijd meer om de kaarten aan iemand anders te verkopen. Met vriendelijke groeten, Martijn Topticketshop Beste klant, Wij hebben u al geruime tijd geleden op de hoogte gebracht van de verplaatsing van het concert van Simply Red. Pas in de week voorafgaand aan de show geeft u aan dat u niet kan, nadat wij u de tickets al verzonden hebben. Als u eerder had aangegeven dat u niet kon, dan hadden wij uw bestelling kunnen annuleren. Maar zo kort van te voren kan dat niet meer, dan hebben wij geen tijd meer om de kaarten aan iemand anders te verkopen. Met vriendelijke groeten, Martijn Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Inloggen met: