• Geweldig! Geweldig!
    Hij deed het geweldig! Hij deed het geweldig!
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 4 oktober 2025 18:08
    Amanda Boer uit Nederland

    is naar Rob Kemps geweest op4 september 2025inTheater De StoepSpijkenisse

    Lees wat Amanda Boer schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Amanda Boer over TopTicketshop

    Kaarten, achteraf, veel te duur gekocht ?? Kaarten, achteraf, veel te duur gekocht ??
    Slecht!! Slecht!!
    Reactie van Topticketshop: Beste Amanda, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: De prijzen van wederverkooptickets kunnen hoger zijn dan de nominale waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste Amanda, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: De prijzen van wederverkooptickets kunnen hoger zijn dan de nominale waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Boeiend Boeiend
    Ik vond het boeiend en interessant Ik vond het boeiend en interessant
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 4 maart 2025 19:36
    Anoniem uit Nederland

    is naar Rob Kemps geweest op 4 februari 2025 in Maaspoort Venlo

    Lees wat Anoniem schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Anoniem over TopTicketshop

    Oplichters t... het dubbele betaald Oplichters t... het dubbele betaald
    Schandalig heb het dubbele betaald Schandalig heb het dubbele betaald
    Reactie van Topticketshop: Beste klant, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: De prijzen van wederverkooptickets kunnen hoger zijn dan de nominale waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste klant, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: De prijzen van wederverkooptickets kunnen hoger zijn dan de nominale waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Rob Kemps was in orde Rob Kemps was in orde
    Rob vertelt een mooi verhaal. Rob vertelt een mooi verhaal.
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 4 oktober 2025 21:02
    Joep willems uit Dordrecht,Nederland

    is naar Rob Kemps geweest op4 september 2025inTheater De StoepSpijkenisse

    Lees wat Joep willems schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Joep willems over TopTicketshop

    Ik voel me zwaar opgelicht Ik voel me zwaar opgelicht
    Bij de aanschaf leek het of we plaatsen kregen voor in de zaal, maar we zaten uiteindelijk op het balkon op de derde rij. Daar hadden we niet voor gekozen. Ook de prijs die we betaald hebben staat niet in verhouding: we betaalden ruim € 130,- voor kaartjes van € 55,-. We voelen ons zwaar getild. We zullen iedereen die we kennen ook waarschuwen om geen kaartjes via jullie aan te schaffen. Bij de aanschaf leek het of we plaatsen kregen voor in de zaal, maar we zaten uiteindelijk op het balkon op de derde rij. Daar hadden we niet voor gekozen. Ook de prijs die we betaald hebben staat niet in verhouding: we betaalden ruim € 130,- voor kaartjes van € 55,-. We voelen ons zwaar getild. We zullen iedereen die we kennen ook waarschuwen om geen kaartjes via jullie aan te schaffen.
    Reactie van Topticketshop: Beste Joep, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: De prijzen van wederverkooptickets kunnen hoger zijn dan de nominale waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste Joep, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: De prijzen van wederverkooptickets kunnen hoger zijn dan de nominale waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Onderhoudend Onderhoudend
    Een heel slimme jongen Een heel slimme jongen
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 4 april 2025 23:24
    Joost Damen uit Nederland

    is naar Rob Kemps geweest op4 maart 2025inTheater De Blauwe KeiVeghel

    Lees wat Joost Damen schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Joost Damen over TopTicketshop

    Goed geregeld Goed geregeld
    Goed Goed
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • IK HEB NIET KUNNEN GAAN VANWEGE MIJN HERNIA EN MIJN MAN MOEST HET BED HOUDEN VANWEGEN EEN OPERATIE!! IK HEB NIET KUNNEN GAAN VANWEGE MIJN HERNIA EN MIJN MAN MOEST HET BED HOUDEN VANWEGEN EEN OPERATIE!!
    zoals ik jullie geschreven heb!! EN om een tegoedbon vroeg!!! Geen beste reclame voor jullie. Dat was eens en NOOIT meer!!!! zoals ik jullie geschreven heb!! EN om een tegoedbon vroeg!!! Geen beste reclame voor jullie. Dat was eens en NOOIT meer!!!!
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 4 mei 2025 10:11
    Marga Janssens uit Gendt,Nederland

    is naar Rob Kemps geweest op4 maart 2025inTheater De Blauwe KeiVeghel

    Lees wat Marga Janssens schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Marga Janssens over TopTicketshop

    SLECHTE ERVARING WEINIG KLANTVRIENDELIJK!!!!! SLECHTE ERVARING WEINIG KLANTVRIENDELIJK!!!!!
    GROTE ONVOLDOENDE!!!!!!! GROTE ONVOLDOENDE!!!!!!!
    Reactie van Topticketshop: Beste Marga, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Vervelend dat u niet tevreden bent met onze diensten. Wij zullen uw feedback gebruiken om te proberen onze dienstverlening te verbeteren. Bedankt voor uw reactie en hopelijk tot ziens. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste Marga, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Vervelend dat u niet tevreden bent met onze diensten. Wij zullen uw feedback gebruiken om te proberen onze dienstverlening te verbeteren. Bedankt voor uw reactie en hopelijk tot ziens. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Inloggen met: