Top zoals we van Richard gewend zijn.
Top zoals we van Richard gewend zijn.
Gezellige avond gehad met een topartiest maar de rand gebeurens waren slecht tot zeer slecht.
Gezellige avond gehad met een topartiest maar de rand gebeurens waren slecht tot zeer slecht.
Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 13 mei 2022 21:18
Renny le Roy uit Nederland
is naar Richard Groenendijk
geweest op12 mei 2022inStadstheater ArnhemArnhem
Lees wat Renny le Roy schreef over TopTicketshop
Beoordeling van Renny le Roy over TopTicketshop
Alles is rampzalig verlopen door een typefout in de email van Uw medewerker.
Alles is rampzalig verlopen door een typefout in de email van Uw medewerker.
Hoi vriend ik had voor mijn 75e verjaardag 3 kaarten besteld in de golden zone om met mijn nichtjes naar Richard Groenendijk te gaan.
Alles netjes op tijd besteld want er waren nog kaarten beschikbaar volgens de site en gelijk per ideal betaald.
Tot mijn schrik kwam ik er op 10 mei achter dat ik nog geen kaartjes had ontvangen dus ik opgebeld na een gigantische wachttijd eindelijk íemand aan de lijn die mij doodleuk vertelde dat ik een mail gehad moest hebben dat mijn kaarten niet beschikbaar meer waren..
Men neemt dus niet de moeite om even zeker te weten of zon mailtje wel is aangekomen want ik heb hem nooit ontvangen.
Mij werden nog 3 plaatsen aangeboden op het tweede balkon en dat moest ik eerst even overleggen met mijn nichtjes en die vonden dat ik dat maar moest doen met uiteraard een compensatie regeling want die kaarten waren anders toch niet meer verkocht.
Ik weer terug bellen dus weer een lange wachttijd en zou dezelfde dag een bevestiging krijgen en daarna de kaarten en alleen een teruggave omdat het de goedkoopste en dus de slechtste kaarten waren, waardeloos dus.
Maar weer niets geen reactie ik dus maar weer bellen dus weer in de wacht en eindelijk weer iemand aan de lijn en die begreep er niets van tot hij er opeens achter kwam dat die vorige sukkel het .com van de mail met dubbel m had getypt.
Eindelijk om 13.00 uur de kaarten op de mail en nu maar afwachten of het teveel betaalde bedrag nog terug gestort wordt.
Uiteindelijk plaatsen op het 2e balkon waar totaal geen normale beenruimte was en Angelique en Ik gebroken naar buiten zijn gestrompeld, dat dus nooit meer.
En compensatie voor hun typefout/blunder en alle verdere rompslomp ho maar wat een buitengewoon slechte TOPTICKETSHOP laten ze dat TOP maar gauw schrappen.
Groetjes vriend maar gelukkig was de voorstelling top.
Hoi vriend ik had voor mijn 75e verjaardag 3 kaarten besteld in de golden zone om met mijn nichtjes naar Richard Groenendijk te gaan.
Alles netjes op tijd besteld want er waren nog kaarten beschikbaar volgens de site en gelijk per ideal betaald.
Tot mijn schrik kwam ik er op 10 mei achter dat ik nog geen kaartjes had ontvangen dus ik opgebeld na een gigantische wachttijd eindelijk íemand aan de lijn die mij doodleuk vertelde dat ik een mail gehad moest hebben dat mijn kaarten niet beschikbaar meer waren..
Men neemt dus niet de moeite om even zeker te weten of zon mailtje wel is aangekomen want ik heb hem nooit ontvangen.
Mij werden nog 3 plaatsen aangeboden op het tweede balkon en dat moest ik eerst even overleggen met mijn nichtjes en die vonden dat ik dat maar moest doen met uiteraard een compensatie regeling want die kaarten waren anders toch niet meer verkocht.
Ik weer terug bellen dus weer een lange wachttijd en zou dezelfde dag een bevestiging krijgen en daarna de kaarten en alleen een teruggave omdat het de goedkoopste en dus de slechtste kaarten waren, waardeloos dus.
Maar weer niets geen reactie ik dus maar weer bellen dus weer in de wacht en eindelijk weer iemand aan de lijn en die begreep er niets van tot hij er opeens achter kwam dat die vorige sukkel het .com van de mail met dubbel m had getypt.
Eindelijk om 13.00 uur de kaarten op de mail en nu maar afwachten of het teveel betaalde bedrag nog terug gestort wordt.
Uiteindelijk plaatsen op het 2e balkon waar totaal geen normale beenruimte was en Angelique en Ik gebroken naar buiten zijn gestrompeld, dat dus nooit meer.
En compensatie voor hun typefout/blunder en alle verdere rompslomp ho maar wat een buitengewoon slechte TOPTICKETSHOP laten ze dat TOP maar gauw schrappen.
Groetjes vriend maar gelukkig was de voorstelling top.