Fijne gast, goede humor
Fijne gast, goede humor
Soms wel erg zacht als hij rustig gaat praten
Soms wel erg zacht als hij rustig gaat praten
Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 1 februari 2024 14:34
Patricia Evers uit Nederland
is naar Philippe Geubels
geweest op23 januari 2024inLeidse SchouwburgLeiden
Lees wat Patricia Evers schreef over TopTicketshop
Beoordeling van Patricia Evers over TopTicketshop
Nooit meer Toptickets voor mij
Nooit meer Toptickets voor mij
Ik heb nog nooit zo een formule gezien, doorverkoop , goedkopere kaarten tegen duurder bedrag en dan een plek bovenin met een echtgenoot met slecht gehoor en vrienden met mega hoogtevrees .
Dus jammer dat ik niet kende en niet wist maar voor mij geen toptickets meer.
Ik heb nog nooit zo een formule gezien, doorverkoop , goedkopere kaarten tegen duurder bedrag en dan een plek bovenin met een echtgenoot met slecht gehoor en vrienden met mega hoogtevrees .
Dus jammer dat ik niet kende en niet wist maar voor mij geen toptickets meer.
Reactie van Topticketshop:
Beste klant, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren.
Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent over de geboden plaatsen. Dit is vervelend. Maar helaas gaan wij niet over de zaalindeling. Wij hebben de categorie geleverd die u besteld heeft. Mocht het een mindere plaats zijn in deze categorie dan komt dit doordat de betere plaatsen in deze categorie al verkocht waren aan de klanten voor u. Hier is helaas niks aan te doen.
Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. De andere naam die op het ticket staat is te verklaren doordat wij een wederverkoper zijn van doorverkochte tickets.
Wij hopen dat u ondanks alles toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
Beste klant, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren.
Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent over de geboden plaatsen. Dit is vervelend. Maar helaas gaan wij niet over de zaalindeling. Wij hebben de categorie geleverd die u besteld heeft. Mocht het een mindere plaats zijn in deze categorie dan komt dit doordat de betere plaatsen in deze categorie al verkocht waren aan de klanten voor u. Hier is helaas niks aan te doen.
Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. De andere naam die op het ticket staat is te verklaren doordat wij een wederverkoper zijn van doorverkochte tickets.
Wij hopen dat u ondanks alles toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop