Patrick was geweldig!
Patrick was geweldig!
Het evenement was TOP!! We hebben veel gelachen en ontzettend genoten!
Het evenement was TOP!! We hebben veel gelachen en ontzettend genoten!
Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 9 februari 2023 12:33
Anita Patricio uit Amsterdam,Nederland
is naar Patrick Laureij
geweest op8 februari 2023inDe Kleine KomedieAmsterdam
Lees wat Anita Patricio schreef over TopTicketshop
Beoordeling van Anita Patricio over TopTicketshop
De tickets gaven bij het scannen een foutmelding.
De tickets gaven bij het scannen een foutmelding.
Beoordeling is dus matig. Veel te dure tickets die dan, omdat we niet de originele tickets krijgen, niet gescand konden worden. Het is dat we door die jongen die aan t scannen was ons geloofde dat we door werden gelaten.
Beoordeling is dus matig. Veel te dure tickets die dan, omdat we niet de originele tickets krijgen, niet gescand konden worden. Het is dat we door die jongen die aan t scannen was ons geloofde dat we door werden gelaten.
Reactie van Topticketshop:
Beste Anita,
Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing.
Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren.
Het is me niet duidelijk waarom de tickets in eerste instantie niet wilden scannen. Bij de andere klanten is het wel goed gegaan. Heeft u misschien de bevestiging uitgeprint in plaats van de geleverde tickets?
Het klopt dat onze tickets duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: U bezoekt Nederlands meest gewaardeerde wederverkoper van doorverkochte tickets. Prijzen kunnen hoger of lager zijn dan de afgedrukte waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad.
Met vriendelijke groeten,
Joost
Topticketshop
Beste Anita,
Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing.
Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren.
Het is me niet duidelijk waarom de tickets in eerste instantie niet wilden scannen. Bij de andere klanten is het wel goed gegaan. Heeft u misschien de bevestiging uitgeprint in plaats van de geleverde tickets?
Het klopt dat onze tickets duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: U bezoekt Nederlands meest gewaardeerde wederverkoper van doorverkochte tickets. Prijzen kunnen hoger of lager zijn dan de afgedrukte waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad.
Met vriendelijke groeten,
Joost
Topticketshop