• We hebben genoten, ondanks enkele uitvallers We hebben genoten, ondanks enkele uitvallers
    Schitterend, volgende keer gaan we weer Schitterend, volgende keer gaan we weer
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 5 december 2022 14:13
    Anoniem uit Nederland

    is naar Monster Jam geweest op 3 december 2022 in Gelredome Arnhem

    Lees wat Anoniem schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Anoniem over TopTicketshop

    Netjes geregeld Netjes geregeld
    Alles netjes optijd. Wat eil je nig meer Alles netjes optijd. Wat eil je nig meer
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Leuke ervaring. Leuke ervaring.
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 5 december 2022 14:23
    Rachel Kraayenzang uit Nederland

    is naar Monster Jam geweest op3 december 2022inGelredomeArnhem

    Lees wat Rachel Kraayenzang schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Rachel Kraayenzang over TopTicketshop

    Goed Goed
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Waardeloos geregeld qua pendelbussen Waardeloos geregeld qua pendelbussen
    1.5 uur over gedaan om van de parkeerplaats met de pendelbus bij de gelredome te komen . Personeel ter plekke kon de drukte ook niet aan. 1.5 uur over gedaan om van de parkeerplaats met de pendelbus bij de gelredome te komen . Personeel ter plekke kon de drukte ook niet aan.
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 5 december 2022 14:20
    Rutger Storteboom uit Nederland

    is naar Monster Jam geweest op3 december 2022inGelredomeArnhem

    Lees wat Rutger Storteboom schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Rutger Storteboom over TopTicketshop

    Tickets makkelijk gekocht Tickets makkelijk gekocht
    Reactie van Topticketshop: Beste Rutger, Wij hebben meerdere klachten gehad over de logistiek rondom de Gelredome. Helaas hebben wij als ticketbureau geen invloed hierop. Dit is in handen van de evenementorganisator in samenwerking met de Gelredome. Neemt niet weg dat wij het erg vervelend vinden dat u hierdoor een deel van de show gemist heeft. Wij zullen uw feedback gebruiken om toekomstige klanten van evenementen in de Gelredome te informeren over mogelijke verkeersproblemen rondom het stadion. Bedankt voor uw reactie en hopelijk tot ziens. Met vriendelijke groeten, Martijn Topticketshop Beste Rutger, Wij hebben meerdere klachten gehad over de logistiek rondom de Gelredome. Helaas hebben wij als ticketbureau geen invloed hierop. Dit is in handen van de evenementorganisator in samenwerking met de Gelredome. Neemt niet weg dat wij het erg vervelend vinden dat u hierdoor een deel van de show gemist heeft. Wij zullen uw feedback gebruiken om toekomstige klanten van evenementen in de Gelredome te informeren over mogelijke verkeersproblemen rondom het stadion. Bedankt voor uw reactie en hopelijk tot ziens. Met vriendelijke groeten, Martijn Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Ik voel me opgelicht Ik voel me opgelicht
    Ten eerste voel ik me opgelicht.heb meer betaalt dan wat de kaarten eigelijk kosten.ten tweede moeste we met de bendelbus,en daar hebben ruim een uur en een kwartier ingezeten waardoor de show al een half uur aan de gang was..huilend kind dus.ben erg heel erg boos Ten eerste voel ik me opgelicht.heb meer betaalt dan wat de kaarten eigelijk kosten.ten tweede moeste we met de bendelbus,en daar hebben ruim een uur en een kwartier ingezeten waardoor de show al een half uur aan de gang was..huilend kind dus.ben erg heel erg boos
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 5 december 2022 14:14
    Nancy Korthuis uit Nederland

    is naar Monster Jam geweest op3 december 2022inGelredomeArnhem

    Lees wat Nancy Korthuis schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Nancy Korthuis over TopTicketshop

    Slecht Slecht
    Jullie zijn oplichters Jullie zijn oplichters
    Reactie van Topticketshop: Beste Nancy, Het klopt dat onze tickets duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Bij populaire en uitverkochte evenementen als Monster Jam zijn de kaarten dan inderdaad duurder bij ons. Wat betreft de pendelbussen, wij hebben meerdere klachten gehad over de logistiek rondom de Gelredome. Helaas hebben wij als ticketbureau geen invloed hierop. Dit is in handen van de evenementorganisator in samenwerking met de Gelredome. Neemt niet weg dat wij het erg vervelend vinden dat u hierdoor een deel van de show gemist heeft. Wij zullen uw feedback gebruiken om toekomstige klanten van evenementen in de Gelredome te informeren over mogelijke verkeersproblemen rondom het stadion. Bedankt voor uw reactie en hopelijk tot ziens. Met vriendelijke groeten, Martijn Topticketshop Beste Nancy, Het klopt dat onze tickets duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Bij populaire en uitverkochte evenementen als Monster Jam zijn de kaarten dan inderdaad duurder bij ons. Wat betreft de pendelbussen, wij hebben meerdere klachten gehad over de logistiek rondom de Gelredome. Helaas hebben wij als ticketbureau geen invloed hierop. Dit is in handen van de evenementorganisator in samenwerking met de Gelredome. Neemt niet weg dat wij het erg vervelend vinden dat u hierdoor een deel van de show gemist heeft. Wij zullen uw feedback gebruiken om toekomstige klanten van evenementen in de Gelredome te informeren over mogelijke verkeersproblemen rondom het stadion. Bedankt voor uw reactie en hopelijk tot ziens. Met vriendelijke groeten, Martijn Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Maar een half uur van de show gezien omdat de bus vanaf de parkeerplaats uren duurde. Maar een half uur van de show gezien omdat de bus vanaf de parkeerplaats uren duurde.
    We zijn ruim optijd van huis gegaan en waren 11.30 op de aangewezen parkeerplaats voor evenementen geldredome. Uiteindelijk rond 14.00 door de bus bij arena afgezet en daar nog net het laatste half uurtje kunnen zien. Mijn zoontje van 5 was in dikke tranen. Nog nooit zo een slecht georganiseerd evenement meegemaakt. Ik ga alles op alles zetten om m’n geld terug te krijgen. We zijn ruim optijd van huis gegaan en waren 11.30 op de aangewezen parkeerplaats voor evenementen geldredome. Uiteindelijk rond 14.00 door de bus bij arena afgezet en daar nog net het laatste half uurtje kunnen zien. Mijn zoontje van 5 was in dikke tranen. Nog nooit zo een slecht georganiseerd evenement meegemaakt. Ik ga alles op alles zetten om m’n geld terug te krijgen.
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 5 december 2022 14:13
    Kevin van den Hoven uit Nederland

    is naar Monster Jam geweest op3 december 2022inGelredomeArnhem

    Lees wat Kevin van den Hoven schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Kevin van den Hoven over TopTicketshop

    Tickets goed ontvangen alleen niet te bereiken toe er problemen ontstonden. Tickets goed ontvangen alleen niet te bereiken toe er problemen ontstonden.
    Reactie van Topticketshop: Beste Kevin, Vervelend om te horen dat het mis is gegaan bij het Gelredome. Helaas hebben wij als ticketbureau geen invloed op de organisatie van het evenement zelf en de logistiek van het parkeren. Dit wordt door de evenementorganisator opgezet, in samenwerking met het Gelredome. Wij zullen uw feedback gebruiken om onze toekomstige klanten via onze informatiebrief voorafgaand aan het evenement erop te wijzen tijdig van huis te gaan bij evenementen in het Gelredome. Hopelijk kunnen we zodoende dit soort problemen zoveel mogelijk vermijden. Bedankt voor uw reactie en hopelijk tot ziens. Met vriendelijke groeten, Martijn Topticketshop Beste Kevin, Vervelend om te horen dat het mis is gegaan bij het Gelredome. Helaas hebben wij als ticketbureau geen invloed op de organisatie van het evenement zelf en de logistiek van het parkeren. Dit wordt door de evenementorganisator opgezet, in samenwerking met het Gelredome. Wij zullen uw feedback gebruiken om onze toekomstige klanten via onze informatiebrief voorafgaand aan het evenement erop te wijzen tijdig van huis te gaan bij evenementen in het Gelredome. Hopelijk kunnen we zodoende dit soort problemen zoveel mogelijk vermijden. Bedankt voor uw reactie en hopelijk tot ziens. Met vriendelijke groeten, Martijn Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Inloggen met: