• ontroerend ontroerend
    goed gdaan goed gdaan
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 1 februari 2016 22:52
    RH Tragter uit Ruurlo,Nederland

    is naar K3 geweest op30 januari 2016inTwente ExpoEnschede

    Lees wat RH Tragter schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van RH Tragter over TopTicketshop

    Voorherhaling vatbaar Voorherhaling vatbaar
    Goed Goed
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Geweldige ervaring vol warmte en mooie vriendelijke beelden en vrolijke liedjes Geweldige ervaring vol warmte en mooie vriendelijke beelden en vrolijke liedjes
    Het was goed geregeld. Goede parkeergelegenheid. Geen grote massa ineens bij het betreden en verlaten van de zaal. Droomstoelen gaven een geweldige extra dimensie aan het geheel. Super ervaring voor onze 3 kleutermeisjes! Het was goed geregeld. Goede parkeergelegenheid. Geen grote massa ineens bij het betreden en verlaten van de zaal. Droomstoelen gaven een geweldige extra dimensie aan het geheel. Super ervaring voor onze 3 kleutermeisjes!
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 1 februari 2016 22:41
    Daphne Toorman uit Ruurlo,Nederland

    is naar K3 geweest op31 januari 2016inTwente ExpoEnschede

    Lees wat Daphne Toorman schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Daphne Toorman over TopTicketshop

    Goed geregeld. Goed geregeld.
    Goed geregeld. Duidelijke mail over locatie en parkeren enz. Goed geregeld. Duidelijke mail over locatie en parkeren enz.
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Goed opgezette show voor jong en oud, top!! Goed opgezette show voor jong en oud, top!!
    Wat een super gave show. Mijn dochter heeft genoten, net als ik. Wat een super gave show. Mijn dochter heeft genoten, net als ik.
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 1 februari 2016 22:24
    Anoniem uit Oldenzaal,Nederland

    is naar K3 geweest op 31 januari 2016 in Twente Expo Enschede

    Lees wat Anoniem schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Anoniem over TopTicketshop

    Snelle, goede service. Snelle, goede service.
    Goede service Goede service
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Geweldige toppertjes in een goede harmonie en een toplocatie! Geweldige toppertjes in een goede harmonie en een toplocatie!
    Geweldige K3 toppertjes! Afscheid van de oude K3 en de komst van de nieuwe K3 in een goede harmonie op een toplocatie! Onze dochter was helemaal bij!! Zong, klapte en danste mee. Geweldige K3 toppertjes! Afscheid van de oude K3 en de komst van de nieuwe K3 in een goede harmonie op een toplocatie! Onze dochter was helemaal bij!! Zong, klapte en danste mee.
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 1 februari 2016 21:49
    Anoniem uit Neede,Nederland

    is naar K3 geweest op 30 januari 2016 in Twente Expo Enschede

    Lees wat Anoniem schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Anoniem over TopTicketshop

    Prettige begeleiding vooraf, tijdens en na de voorstelling! Prettige begeleiding vooraf, tijdens en na de voorstelling!
    Parkeerruimte volop en goede organisatie. Voor, tijdens en na de show!! Heel fijne tips vooraf per mail mogen ontvangen; super!! Parkeerruimte volop en goede organisatie. Voor, tijdens en na de show!! Heel fijne tips vooraf per mail mogen ontvangen; super!!
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Mooi gecombineerd concert Mooi gecombineerd concert
    Het concert vond ik prachtig; goede combinatie met de oude en nieuwe K3.Zo jammer de locatie en de slechte organisatie -- eindeloos in de rij, ongecoordineerd de garderobe, betalen voor het plassen voor kleine kinderen!! maak de kaartjes een euro duurder.... en al klapper op de vuurpijl waren de toiletten dicht bij het vertrek uit de zaal en moesten we samen met de grietjes van 3 t/m 6 jaar ruim 15 minuten in de stoet naar de starthal om daar wederom in een rij te moeten wachten n opnieuw te betalen voor de toiletgang.En: bij het naar huis gaan wilden we een CD meenemen. Staan we bij de stand vierkante stant; staat hier 1 jongen artikelen te verkopen terwijl er aan 4 kanten geirriteerde mensen omheen staan.Onvoorstelbaar; hoe moeilijk kan het zijn om dit in betere banen te leiden??Sorry maar de organisatie in de locatie vond ik bar en boos; en maakt het voor mij als moeder echt stuk terwijl de kids hebben genoten van het mooie optreden, maar mij zweetdruppels bezorgd tot en met... Het concert vond ik prachtig; goede combinatie met de oude en nieuwe K3.Zo jammer de locatie en de slechte organisatie -- eindeloos in de rij, ongecoordineerd de garderobe, betalen voor het plassen voor kleine kinderen!! maak de kaartjes een euro duurder.... en al klapper op de vuurpijl waren de toiletten dicht bij het vertrek uit de zaal en moesten we samen met de grietjes van 3 t/m 6 jaar ruim 15 minuten in de stoet naar de starthal om daar wederom in een rij te moeten wachten n opnieuw te betalen voor de toiletgang.En: bij het naar huis gaan wilden we een CD meenemen. Staan we bij de stand vierkante stant; staat hier 1 jongen artikelen te verkopen terwijl er aan 4 kanten geirriteerde mensen omheen staan.Onvoorstelbaar; hoe moeilijk kan het zijn om dit in betere banen te leiden??Sorry maar de organisatie in de locatie vond ik bar en boos; en maakt het voor mij als moeder echt stuk terwijl de kids hebben genoten van het mooie optreden, maar mij zweetdruppels bezorgd tot en met...
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 1 februari 2016 21:44
    Anoniem uit Tilligte,Nederland

    is naar K3 geweest op 30 januari 2016 in Twente Expo Enschede

    Lees wat Anoniem schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Anoniem over TopTicketshop

    Prima Prima
    Als tip zou ik een reminder via de mail sturen dat de tickets per mail worden geleverd in een bepaalde week.Zelf begon ik te twijfelen of het wel goed zou gaan, toen ik tussen Kerst en Oud & Nieuw nog niets had vernomen.Het stond wel netjes in de bevestigingsmail van weleeer, maar deze moest ik er eerst bijzoeken. Hoorde dit van meerdere ouders, dus wellicht een idee / tip? Als tip zou ik een reminder via de mail sturen dat de tickets per mail worden geleverd in een bepaalde week.Zelf begon ik te twijfelen of het wel goed zou gaan, toen ik tussen Kerst en Oud & Nieuw nog niets had vernomen.Het stond wel netjes in de bevestigingsmail van weleeer, maar deze moest ik er eerst bijzoeken. Hoorde dit van meerdere ouders, dus wellicht een idee / tip?
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Inloggen met: