• Echt geweldig Echt geweldig
    Echt een super optreden men kind heeft genoten ze wil graag nog een keer . Echt een super optreden men kind heeft genoten ze wil graag nog een keer .
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 17 maart 2025 19:48
    Nikki Glasbergen uit Nederland

    is naar K3 geweest op15 maart 2025inJaarbeursUtrecht

    Lees wat Nikki Glasbergen schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Nikki Glasbergen over TopTicketshop

    Super service Super service
    Goede service en optijd men kaarten gehad en goede informatie. Goede service en optijd men kaarten gehad en goede informatie.
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Geweldig Geweldig
    Mijn kinderen hebben echt genoten. Mijn kinderen hebben echt genoten.
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 17 maart 2025 18:49
    Tessa Vos uit Nederland

    is naar K3 geweest op15 maart 2025inJaarbeursUtrecht

    Lees wat Tessa Vos schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Tessa Vos over TopTicketshop

    Goed Goed
    Super wel jammer dat de tickets duurder waren dan op het kaartje stond. Super wel jammer dat de tickets duurder waren dan op het kaartje stond.
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • de zaal was bedroevend de zaal was bedroevend
    heel ver lopen met kleintjes heel ver lopen met kleintjes
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 18 maart 2025 13:06
    Corrie Van Wijk uit Nederland

    is naar K3 geweest op15 maart 2025inJaarbeursUtrecht

    Lees wat Corrie Van Wijk schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Corrie Van Wijk over TopTicketshop

    jammer dat ik vorig jaar een kaartje heb gekocht en op rij 15 zit terwijl ingelaste concerten nog droomstoelen aanbieden voor veel goedkoper voel me bekocht en dom Jammer dat ik vorig jaar een kaartje heb gekocht en op rij 15 zit terwijl ingelaste concerten nog droomstoelen aanbieden voor veel goedkoper voel me bekocht en dom
    ga nooit meer via jullie bestellen wat een domme fout van mijzelf vorig jaar kaartjes zat als je weet waar je moet wezen studio 100 Ga nooit meer via jullie bestellen wat een domme fout van mijzelf vorig jaar kaartjes zat als je weet waar je moet wezen studio 100
    Reactie van Topticketshop: Beste Corrie, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent over de geboden plaatsen. Dit is vervelend. Maar helaas gaan wij niet over de zaalindeling. Wij hebben de categorie geleverd die u besteld heeft. Mocht het een mindere plaats zijn in deze categorie dan komt dit doordat de betere plaatsen in deze categorie al verkocht waren aan de klanten voor u. Hier is helaas niks aan te doen. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. De andere naam die op het ticket staat is te verklaren doordat wij een wederverkoper zijn van doorverkochte tickets. Wij hopen dat u ondanks alles toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste Corrie, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent over de geboden plaatsen. Dit is vervelend. Maar helaas gaan wij niet over de zaalindeling. Wij hebben de categorie geleverd die u besteld heeft. Mocht het een mindere plaats zijn in deze categorie dan komt dit doordat de betere plaatsen in deze categorie al verkocht waren aan de klanten voor u. Hier is helaas niks aan te doen. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. De andere naam die op het ticket staat is te verklaren doordat wij een wederverkoper zijn van doorverkochte tickets. Wij hopen dat u ondanks alles toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Leuke show Leuke show
    Goed licht en geluid. Zicht was minder Goed licht en geluid. Zicht was minder
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 18 maart 2025 10:00
    Zelién Wanders uit Nederland

    is naar K3 geweest op15 maart 2025inJaarbeursUtrecht

    Lees wat Zelién Wanders schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Zelién Wanders over TopTicketshop

    Prima Prima
    Prima Prima
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Leuk Leuk
    Was voor een keertje leuk om het mee te maken Was voor een keertje leuk om het mee te maken
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 17 maart 2025 19:14
    Anoniem uit Nederland

    is naar K3 geweest op 16 maart 2025 in Jaarbeurs Utrecht

    Lees wat Anoniem schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Anoniem over TopTicketshop

    Belachelijk wat jullie aan kosten berekenen Belachelijk wat jullie aan kosten berekenen
    Slecht Slecht
    Reactie van Topticketshop: Beste klant, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Vervelend dat u niet tevreden bent met onze diensten. Wij zullen uw feedback gebruiken om te proberen onze dienstverlening te verbeteren. Bedankt voor uw reactie en hopelijk tot ziens. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste klant, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Vervelend dat u niet tevreden bent met onze diensten. Wij zullen uw feedback gebruiken om te proberen onze dienstverlening te verbeteren. Bedankt voor uw reactie en hopelijk tot ziens. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Inloggen met: