• Verfrissend Verfrissend
    We hebben er echt van genoten. Ze kwamen ook heel volwassen en powerfull over. Al hebben we Marte enorm gemist! We hebben er echt van genoten. Ze kwamen ook heel volwassen en powerfull over. Al hebben we Marte enorm gemist!
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 11 maart 2025 21:58
    Evelien Debreuckere uit Belgium

    is naar K3 geweest op 2 maart 2025 in Trixxo Arena Hasselt

    Lees wat Evelien Debreuckere schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Evelien Debreuckere over TopTicketshop

    Goede ervaring Goede ervaring
    Ging vlot en makkelijk Ging vlot en makkelijk
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Super leuk Super leuk
    Leuke show, leuk dat de kids bij het podium mochten staan! Leuke show, leuk dat de kids bij het podium mochten staan!
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 17 maart 2025 17:06
    Claudia Knoppers uit Nederland

    is naar K3 geweest op 16 maart 2025 in Jaarbeurs Utrecht

    Lees wat Claudia Knoppers schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Claudia Knoppers over TopTicketshop

    Goed Goed
    Goed Goed
    Reactie van Topticketshop: Beste Claudia, Bedankt voor de leuke review en het delen van de superleuke fotos! Wij zullen ze plaatsen op de site! Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste Claudia, Bedankt voor de leuke review en het delen van de superleuke fotos! Wij zullen ze plaatsen op de site! Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • K3 K3
    De show zelf was goed De show zelf was goed
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 11 maart 2025 13:12
    Anoniem uit Belgium

    is naar K3 geweest op 1 maart 2025 in Trixxo Arena Hasselt

    Lees wat Anoniem schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Anoniem over TopTicketshop

    Topticketservice Topticketservice
    Bijna jaar geleden werden we opgebeld dat de droomstoelen niet meer beschikbaar waren en wilden ze de beste stoelen daarna voorstellen. Moest zelf vragen achter een terugbetaling van het overige bedrag. Nu blijkt dat wij met de kindjes al wel heel ver van het podium af zaten dus eigenlijk van de show niet ten volle konden genieten. Bijna jaar geleden werden we opgebeld dat de droomstoelen niet meer beschikbaar waren en wilden ze de beste stoelen daarna voorstellen. Moest zelf vragen achter een terugbetaling van het overige bedrag. Nu blijkt dat wij met de kindjes al wel heel ver van het podium af zaten dus eigenlijk van de show niet ten volle konden genieten.
    Reactie van Topticketshop: Beste klant, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent over de geboden plaatsen. Dit is vervelend. Maar helaas gaan wij niet over de zaalindeling. Wij hebben de categorie geleverd die u besteld heeft. Mocht het een mindere plaats zijn in deze categorie dan komt dit doordat de betere plaatsen in deze categorie al verkocht waren aan de klanten voor u. Hier is helaas niks aan te doen. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. De andere naam die op het ticket staat is te verklaren doordat wij een wederverkoper zijn van doorverkochte tickets. Wij hopen dat u ondanks alles toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste klant, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent over de geboden plaatsen. Dit is vervelend. Maar helaas gaan wij niet over de zaalindeling. Wij hebben de categorie geleverd die u besteld heeft. Mocht het een mindere plaats zijn in deze categorie dan komt dit doordat de betere plaatsen in deze categorie al verkocht waren aan de klanten voor u. Hier is helaas niks aan te doen. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. De andere naam die op het ticket staat is te verklaren doordat wij een wederverkoper zijn van doorverkochte tickets. Wij hopen dat u ondanks alles toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • .prima show. Kinderen vonden het leuk, ook al zaten we erg ver weg. .prima show. Kinderen vonden het leuk, ook al zaten we erg ver weg.
    Prima show, maar door het chagrijn van de ervaring met toptickets weinig lol aan beleefd. Wat jammer is dat de dames 3 x op een dag optreden. En nog geen 3 minuten na afloop handjes geven. We weten dat het een commerciële toestand is, maar nu voelt het ook zo. Prima show, maar door het chagrijn van de ervaring met toptickets weinig lol aan beleefd. Wat jammer is dat de dames 3 x op een dag optreden. En nog geen 3 minuten na afloop handjes geven. We weten dat het een commerciële toestand is, maar nu voelt het ook zo.
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 17 maart 2025 06:30
    Anoniem uit Nederland

    is naar K3 geweest op 15 maart 2025 in Jaarbeurs Utrecht

    Lees wat Anoniem schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Anoniem over TopTicketshop

    Nooit meer via deze site Nooit meer via deze site
    Toptickets drukt ruim 20 euro per kaart bovenop de waarde. De reservering is 1e rang en dan zitten we op kapstoelen helemaal achterin de zaal. De kinderen mogen naar voren, maar tot een witte lijn. Want daarvoor is 1e rang. Ja, daar hebben we dik voor betaald. Heel erg slechte partij om kaarten bij te bestellen. Toptickets drukt ruim 20 euro per kaart bovenop de waarde. De reservering is 1e rang en dan zitten we op kapstoelen helemaal achterin de zaal. De kinderen mogen naar voren, maar tot een witte lijn. Want daarvoor is 1e rang. Ja, daar hebben we dik voor betaald. Heel erg slechte partij om kaarten bij te bestellen.
    Reactie van Topticketshop: Beste klant, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent over de geboden plaatsen. Dit is vervelend. Maar helaas gaan wij niet over de zaalindeling. Wij hebben de categorie geleverd die u besteld heeft. Mocht het een mindere plaats zijn in deze categorie dan komt dit doordat de betere plaatsen in deze categorie al verkocht waren aan de klanten voor u. Hier is helaas niks aan te doen. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. De andere naam die op het ticket staat is te verklaren doordat wij een wederverkoper zijn van doorverkochte tickets. Wij hopen dat u ondanks alles toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste klant, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent over de geboden plaatsen. Dit is vervelend. Maar helaas gaan wij niet over de zaalindeling. Wij hebben de categorie geleverd die u besteld heeft. Mocht het een mindere plaats zijn in deze categorie dan komt dit doordat de betere plaatsen in deze categorie al verkocht waren aan de klanten voor u. Hier is helaas niks aan te doen. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. De andere naam die op het ticket staat is te verklaren doordat wij een wederverkoper zijn van doorverkochte tickets. Wij hopen dat u ondanks alles toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Jammer dat wede gezichtjes niet zagen Jammer dat wede gezichtjes niet zagen
    We zaten helemaal bovenaan en zagen de gezichten niet ook op de 2 schermen niet . Is heel heel jammer We zaten helemaal bovenaan en zagen de gezichten niet ook op de 2 schermen niet . Is heel heel jammer
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 11 maart 2025 17:31
    Petra Den herder uit Belgium

    is naar K3 geweest op 1 maart 2025 in Trixxo Arena Hasselt

    Lees wat Petra Den herder schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Petra Den herder over TopTicketshop

    Ticket verkoop was goed Ticket verkoop was goed
    In orde In orde
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Inloggen met: