Geweldig fantastich
				Geweldig fantastich
			
		 
			
				
					
						Waanzinnig genoten en lekker  gedanst??
						Waanzinnig genoten en lekker  gedanst??
					
				
		
			 
			
				Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 11 oktober 2024 21:47
			
		 
			 Anoniem uit Nederland 
			
				is naar  Janet Jackson  geweest op  10 oktober 2024 in Ziggo Dome Amsterdam
			Lees wat Anoniem schreef over TopTicketshop
		
Beoordeling van Anoniem over TopTicketshop
			
			
				Mocht niet naar binnen met screenshot heel streng 
				 Mocht niet naar binnen met screenshot heel streng 
			
			
					
						
							Moeilijk via account  wo u de kaarten annuleren omdat het ons niet lukte. Was op een gegeven moment een urgentie mail 
Hebben we onze dochter gevraagd om ons te helpen 
Had ze gedaan screenshot gedaan mochten we niet mee naar binnen mocht niet eens binnen staan was steen koud 
Dochter gebeld nam niet op want die was op onze meervoudig gehandicapten zoon aan het  passen mijn man en ik gebrobeerd om in het aucount te komen niet gelukt 
Uiteindelijk iemand bij de deur ons geholpen gelukkig????was geen leuke ervaring mobiel e kaarten 
Ze dachten dat we oplichters waren terwijl we gewoon betaald hadden  
Wij vinden het makkelijker als het  met een screenshot of opgestuurd kan worden de  concertkaarten geen goede ervaring hellaas 
							Moeilijk via account  wo u de kaarten annuleren omdat het ons niet lukte. Was op een gegeven moment een urgentie mail 
Hebben we onze dochter gevraagd om ons te helpen 
Had ze gedaan screenshot gedaan mochten we niet mee naar binnen mocht niet eens binnen staan was steen koud 
Dochter gebeld nam niet op want die was op onze meervoudig gehandicapten zoon aan het  passen mijn man en ik gebrobeerd om in het aucount te komen niet gelukt 
Uiteindelijk iemand bij de deur ons geholpen gelukkig????was geen leuke ervaring mobiel e kaarten 
Ze dachten dat we oplichters waren terwijl we gewoon betaald hadden  
Wij vinden het makkelijker als het  met een screenshot of opgestuurd kan worden de  concertkaarten geen goede ervaring hellaas 
						
					
				
					
						 Reactie van Topticketshop:
					
					
						Beste klant, 
Helaas is het met mobiele tickets zo dat je inderdaad niet met een screenshot binnenkomnt. Dat is iets dat de organisatie beslist heeft en ligt helaas niet in onze handen. Wij kunnen u alleen goed alles uitleggen en dat doen we ook. 
Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. 
Vervelend dat u niet tevreden bent met onze diensten. Wij zullen uw feedback gebruiken om te proberen onze dienstverlening te verbeteren. Bedankt voor uw reactie en hopelijk tot ziens.  
Met vriendelijke groeten,
Joost
Topticketshop
						Beste klant, 
Helaas is het met mobiele tickets zo dat je inderdaad niet met een screenshot binnenkomnt. Dat is iets dat de organisatie beslist heeft en ligt helaas niet in onze handen. Wij kunnen u alleen goed alles uitleggen en dat doen we ook. 
Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. 
Vervelend dat u niet tevreden bent met onze diensten. Wij zullen uw feedback gebruiken om te proberen onze dienstverlening te verbeteren. Bedankt voor uw reactie en hopelijk tot ziens.  
Met vriendelijke groeten,
Joost
Topticketshop
						Reactie van Topticketshop:
					
					
						Beste klant, 
Helaas is het met mobiele tickets zo dat je inderdaad niet met een screenshot binnenkomnt. Dat is iets dat de organisatie beslist heeft en ligt helaas niet in onze handen. Wij kunnen u alleen goed alles uitleggen en dat doen we ook. 
Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. 
Vervelend dat u niet tevreden bent met onze diensten. Wij zullen uw feedback gebruiken om te proberen onze dienstverlening te verbeteren. Bedankt voor uw reactie en hopelijk tot ziens.  
Met vriendelijke groeten,
Joost
Topticketshop
						Beste klant, 
Helaas is het met mobiele tickets zo dat je inderdaad niet met een screenshot binnenkomnt. Dat is iets dat de organisatie beslist heeft en ligt helaas niet in onze handen. Wij kunnen u alleen goed alles uitleggen en dat doen we ook. 
Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. 
Vervelend dat u niet tevreden bent met onze diensten. Wij zullen uw feedback gebruiken om te proberen onze dienstverlening te verbeteren. Bedankt voor uw reactie en hopelijk tot ziens.  
Met vriendelijke groeten,
Joost
Topticketshop