Geweldig fantastich
Geweldig fantastich
Waanzinnig genoten en lekker gedanst??
Waanzinnig genoten en lekker gedanst??
Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 11 oktober 2024 21:47
Anoniem uit Nederland
is naar Janet Jackson geweest op 10 oktober 2024 in Ziggo Dome Amsterdam
Lees wat Anoniem schreef over TopTicketshop
Beoordeling van Anoniem over TopTicketshop
Mocht niet naar binnen met screenshot heel streng
Mocht niet naar binnen met screenshot heel streng
Moeilijk via account wo u de kaarten annuleren omdat het ons niet lukte. Was op een gegeven moment een urgentie mail
Hebben we onze dochter gevraagd om ons te helpen
Had ze gedaan screenshot gedaan mochten we niet mee naar binnen mocht niet eens binnen staan was steen koud
Dochter gebeld nam niet op want die was op onze meervoudig gehandicapten zoon aan het passen mijn man en ik gebrobeerd om in het aucount te komen niet gelukt
Uiteindelijk iemand bij de deur ons geholpen gelukkig????was geen leuke ervaring mobiel e kaarten
Ze dachten dat we oplichters waren terwijl we gewoon betaald hadden
Wij vinden het makkelijker als het met een screenshot of opgestuurd kan worden de concertkaarten geen goede ervaring hellaas
Moeilijk via account wo u de kaarten annuleren omdat het ons niet lukte. Was op een gegeven moment een urgentie mail
Hebben we onze dochter gevraagd om ons te helpen
Had ze gedaan screenshot gedaan mochten we niet mee naar binnen mocht niet eens binnen staan was steen koud
Dochter gebeld nam niet op want die was op onze meervoudig gehandicapten zoon aan het passen mijn man en ik gebrobeerd om in het aucount te komen niet gelukt
Uiteindelijk iemand bij de deur ons geholpen gelukkig????was geen leuke ervaring mobiel e kaarten
Ze dachten dat we oplichters waren terwijl we gewoon betaald hadden
Wij vinden het makkelijker als het met een screenshot of opgestuurd kan worden de concertkaarten geen goede ervaring hellaas
Reactie van Topticketshop:
Beste klant,
Helaas is het met mobiele tickets zo dat je inderdaad niet met een screenshot binnenkomnt. Dat is iets dat de organisatie beslist heeft en ligt helaas niet in onze handen. Wij kunnen u alleen goed alles uitleggen en dat doen we ook.
Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing.
Vervelend dat u niet tevreden bent met onze diensten. Wij zullen uw feedback gebruiken om te proberen onze dienstverlening te verbeteren. Bedankt voor uw reactie en hopelijk tot ziens.
Met vriendelijke groeten,
Joost
Topticketshop
Beste klant,
Helaas is het met mobiele tickets zo dat je inderdaad niet met een screenshot binnenkomnt. Dat is iets dat de organisatie beslist heeft en ligt helaas niet in onze handen. Wij kunnen u alleen goed alles uitleggen en dat doen we ook.
Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing.
Vervelend dat u niet tevreden bent met onze diensten. Wij zullen uw feedback gebruiken om te proberen onze dienstverlening te verbeteren. Bedankt voor uw reactie en hopelijk tot ziens.
Met vriendelijke groeten,
Joost
Topticketshop