• Een heel mooi document Een heel mooi document
    Emotioneel en indrukwekkend, zeker voor de oudere generatie. Emotioneel en indrukwekkend, zeker voor de oudere generatie.
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 15 september 2025 19:02
    Anoniem uit Nederland

    is naar Het Geluk van Limburg geweest op 14 september 2025 in Rodahal Kerkrade

    Lees wat Anoniem schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Anoniem over TopTicketshop

    Te dure prijs Te dure prijs
    Reactie van Topticketshop: Beste klant, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: De prijzen van wederverkooptickets kunnen hoger zijn dan de nominale waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste klant, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: De prijzen van wederverkooptickets kunnen hoger zijn dan de nominale waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Mijn ervaring is positief Mijn ervaring is positief
    Het evenement voldeed aan de verwachtingen en kwam overeen met de realiteit Het evenement voldeed aan de verwachtingen en kwam overeen met de realiteit
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 15 september 2025 18:23
    Dirk Vincken uit Nederland

    is naar Het Geluk van Limburg geweest op13 september 2025inRodahalKerkrade

    Lees wat Dirk Vincken schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Dirk Vincken over TopTicketshop

    Geen aanmerkingen Geen aanmerkingen
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Geschiedenis en een verleden voor ons allemaal Geschiedenis en een verleden voor ons allemaal
    Veel facetten, grootvader en kleinzoon, invloed van de kerk, opkomen voor jezelf, in de oorlog met je rug tegen de muur staan, samenhorigheid van werken in de mijnen van de bevolking , mensen te werk stellen en een nieuwe toekomst geven en wat is daar van terecht gekomen? Ziektes die daar uit voort vloeien. Mooi gezongen en ontroerend ook. We hebben er warm bijgezeten in onze jeugd voor de kolenkachel. Het is wel zo dat er ook nu nog heel veel kolen worden overgeslagen in Amsterdam! Meer dan ooit tevoren! Wat betekent dat er vandaag de dag nog hele volksstammen kolen uit de mijnen halen voor de industrie in Europa Veel facetten, grootvader en kleinzoon, invloed van de kerk, opkomen voor jezelf, in de oorlog met je rug tegen de muur staan, samenhorigheid van werken in de mijnen van de bevolking , mensen te werk stellen en een nieuwe toekomst geven en wat is daar van terecht gekomen? Ziektes die daar uit voort vloeien. Mooi gezongen en ontroerend ook. We hebben er warm bijgezeten in onze jeugd voor de kolenkachel. Het is wel zo dat er ook nu nog heel veel kolen worden overgeslagen in Amsterdam! Meer dan ooit tevoren! Wat betekent dat er vandaag de dag nog hele volksstammen kolen uit de mijnen halen voor de industrie in Europa
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 13 september 2025 15:45
    Marian bruin uit Nederland

    is naar Het Geluk van Limburg geweest op11 september 2025inRodahalKerkrade

    Lees wat Marian bruin schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Marian bruin over TopTicketshop

    Wat kan ik daar van zeggen. Ik heb 2 kaartjes voor de voorstelling gehad van 35 euro per stuk maar er is 120,50 voor afgeschreven. Daar heb ik een mail voor naar Evertim verzonden voor terugave Wat kan ik daar van zeggen. Ik heb 2 kaartjes voor de voorstelling gehad van 35 euro per stuk maar er is 120,50 voor afgeschreven. Daar heb ik een mail voor naar Evertim verzonden voor terugave
    Ben in afwachting Ben in afwachting
    Reactie van Topticketshop: Beste marian, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: De prijzen van wederverkooptickets kunnen hoger zijn dan de nominale waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste marian, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: De prijzen van wederverkooptickets kunnen hoger zijn dan de nominale waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Redelijke voorstelling Redelijke voorstelling
    Jbhguguhjjkjlklklk Jbhguguhjjkjlklklk
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 15 september 2025 17:43
    Ed Van Hoof uit Berg en Terblijt,Nederland

    is naar Het Geluk van Limburg geweest op11 september 2025inRodahalKerkrade

    Lees wat Ed Van Hoof schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Ed Van Hoof over TopTicketshop

    Schandalig dat jullie liefst 25% bovenop de reguliere prijs zetten. Schandalig dat jullie liefst 25% bovenop de reguliere prijs zetten.
    De arrogantie waarmee ik bij navraag te woord ben gestaan is een training klantvriendelijkheid meer dan waard. De arrogantie waarmee ik bij navraag te woord ben gestaan is een training klantvriendelijkheid meer dan waard.
    Reactie van Topticketshop: Beste EdVan, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: De prijzen van wederverkooptickets kunnen hoger zijn dan de nominale waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste EdVan, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: De prijzen van wederverkooptickets kunnen hoger zijn dan de nominale waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Belabberd. Belabberd.
    Had om gehandicaptenplaatsten gevraagd, mijn vader is bijna blind en hoort slecht. Nee, krijg de laatste rij in de zaal. Wat een teleurstelling. Had om gehandicaptenplaatsten gevraagd, mijn vader is bijna blind en hoort slecht. Nee, krijg de laatste rij in de zaal. Wat een teleurstelling.
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 15 september 2025 18:45
    Louise Brinxma uit Roermond,Nederland

    is naar Het Geluk van Limburg geweest op14 september 2025inRodahalKerkrade

    Lees wat Louise Brinxma schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Louise Brinxma over TopTicketshop

    Niet echt fantastisch Niet echt fantastisch
    Hd om gehandicaptenplaatsten gevraagd, mijn vader is bijna blind en hoort slecht. Nee, krijg de laatstee rij in de zaal. Wat een teleurstelling. Hd om gehandicaptenplaatsten gevraagd, mijn vader is bijna blind en hoort slecht. Nee, krijg de laatstee rij in de zaal. Wat een teleurstelling.
    Reactie van Topticketshop: Beste Louise, Hartelijk dank voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback waarderen wij enorm — u helpt ons niet alleen onze dienstverlening te verbeteren, maar ook andere klanten bij het maken van hun keuze. We hebben uw review gelezen en begrijpen goed dat u teleurgesteld bent over de geboden plaatsen, zeker gezien de situatie van uw vader. We kunnen ons goed voorstellen dat dit erg vervelend was en dat u had gehoopt op een plek dichter bij het podium, zodat hij optimaal van de voorstelling kon genieten. Helaas hebben wij geen invloed op de zaalindeling; deze wordt volledig bepaald door de organisator. Wij hebben de kaarten geleverd binnen de categorie (3e rang) die u heeft besteld. Wanneer bepaalde plaatsen binnen deze rang minder gunstig zijn, komt dat doordat de betere plekken in dezelfde categorie al eerder waren verkocht. Wij hopen dat u en uw vader ondanks deze teleurstelling toch een fijne avond hebben gehad en dat u samen van de voorstelling hebt kunnen genieten. Met vriendelijke groet, Joost TopTicketshop Beste Louise, Hartelijk dank voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback waarderen wij enorm — u helpt ons niet alleen onze dienstverlening te verbeteren, maar ook andere klanten bij het maken van hun keuze. We hebben uw review gelezen en begrijpen goed dat u teleurgesteld bent over de geboden plaatsen, zeker gezien de situatie van uw vader. We kunnen ons goed voorstellen dat dit erg vervelend was en dat u had gehoopt op een plek dichter bij het podium, zodat hij optimaal van de voorstelling kon genieten. Helaas hebben wij geen invloed op de zaalindeling; deze wordt volledig bepaald door de organisator. Wij hebben de kaarten geleverd binnen de categorie (3e rang) die u heeft besteld. Wanneer bepaalde plaatsen binnen deze rang minder gunstig zijn, komt dat doordat de betere plekken in dezelfde categorie al eerder waren verkocht. Wij hopen dat u en uw vader ondanks deze teleurstelling toch een fijne avond hebben gehad en dat u samen van de voorstelling hebt kunnen genieten. Met vriendelijke groet, Joost TopTicketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Inloggen met: