• Het ware verhaal in een schitterende show Het ware verhaal in een schitterende show
    Weergaloos en schokkend tegelijk. Wat een vondst om Huub Stapel het verhaal te laten vertellen. Zo helder en duidelijk én eerlijk weergegeven. Duidelijk en goed spel van een ieder! Emotioneel ook. Een schitterende ervaring! Weergaloos en schokkend tegelijk. Wat een vondst om Huub Stapel het verhaal te laten vertellen. Zo helder en duidelijk én eerlijk weergegeven. Duidelijk en goed spel van een ieder! Emotioneel ook. Een schitterende ervaring!
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 15 september 2025 19:40
    Bert Vos uit Nederland

    is naar Het Geluk van Limburg geweest op14 september 2025inRodahalKerkrade

    Lees wat Bert Vos schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Bert Vos over TopTicketshop

    Goed geregeld maar wat onduidelijkheid over parkeermogelijkheden! Goed geregeld maar wat onduidelijkheid over parkeermogelijkheden!
    Prima! Prima!
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Een heel mooi document Een heel mooi document
    Emotioneel en indrukwekkend, zeker voor de oudere generatie. Emotioneel en indrukwekkend, zeker voor de oudere generatie.
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 15 september 2025 19:02
    Anoniem uit Nederland

    is naar Het Geluk van Limburg geweest op 14 september 2025 in Rodahal Kerkrade

    Lees wat Anoniem schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Anoniem over TopTicketshop

    Te dure prijs Te dure prijs
    Reactie van Topticketshop: Beste klant, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: De prijzen van wederverkooptickets kunnen hoger zijn dan de nominale waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste klant, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: De prijzen van wederverkooptickets kunnen hoger zijn dan de nominale waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Mijn ervaring is positief Mijn ervaring is positief
    Het evenement voldeed aan de verwachtingen en kwam overeen met de realiteit Het evenement voldeed aan de verwachtingen en kwam overeen met de realiteit
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 15 september 2025 18:23
    Dirk Vincken uit Nederland

    is naar Het Geluk van Limburg geweest op13 september 2025inRodahalKerkrade

    Lees wat Dirk Vincken schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Dirk Vincken over TopTicketshop

    Geen aanmerkingen Geen aanmerkingen
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Mooie voorstelling waarin de geschiedenis van de mijnbouw in Limburg vanuit vele facetten werd belicht Mooie voorstelling waarin de geschiedenis van de mijnbouw in Limburg vanuit vele facetten werd belicht
    Het is een geschiedenis die nog steeds voelbaar is in deze streek. Er wordt helaas nog te weinig aandacht aan besteed… Het is een geschiedenis die nog steeds voelbaar is in deze streek. Er wordt helaas nog te weinig aandacht aan besteed…
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 15 september 2025 19:54
    Marion Bonnema uit 's-Hertogenbosch,Nederland

    is naar Het Geluk van Limburg geweest op14 september 2025inRodahalKerkrade

    Lees wat Marion Bonnema schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Marion Bonnema over TopTicketshop

    Te dure tickets … geen reactie op eerdere feedback! Te dure tickets … geen reactie op eerdere feedback!
    Voor rij 22 betaalden we 99 euro per ticket dat is absoluut buiten proporties… Voor rij 22 betaalden we 99 euro per ticket dat is absoluut buiten proporties…
    Reactie van Topticketshop: Beste klant, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent over de geboden plaatsen. Dit is vervelend. Maar helaas gaan wij niet over de zaalindeling. Wij hebben de categorie geleverd die u besteld heeft. Mocht het een mindere plaats zijn in deze categorie dan komt dit doordat de betere plaatsen in deze categorie al verkocht waren aan de klanten voor u. Hier is helaas niks aan te doen. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. De andere naam die op het ticket staat is te verklaren doordat wij een wederverkoper zijn van doorverkochte tickets. Wij hopen dat u ondanks alles toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste klant, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent over de geboden plaatsen. Dit is vervelend. Maar helaas gaan wij niet over de zaalindeling. Wij hebben de categorie geleverd die u besteld heeft. Mocht het een mindere plaats zijn in deze categorie dan komt dit doordat de betere plaatsen in deze categorie al verkocht waren aan de klanten voor u. Hier is helaas niks aan te doen. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. De andere naam die op het ticket staat is te verklaren doordat wij een wederverkoper zijn van doorverkochte tickets. Wij hopen dat u ondanks alles toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Belabberd. Belabberd.
    Had om gehandicaptenplaatsten gevraagd, mijn vader is bijna blind en hoort slecht. Nee, krijg de laatste rij in de zaal. Wat een teleurstelling. Had om gehandicaptenplaatsten gevraagd, mijn vader is bijna blind en hoort slecht. Nee, krijg de laatste rij in de zaal. Wat een teleurstelling.
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 15 september 2025 18:45
    Louise Brinxma uit Roermond,Nederland

    is naar Het Geluk van Limburg geweest op14 september 2025inRodahalKerkrade

    Lees wat Louise Brinxma schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Louise Brinxma over TopTicketshop

    Niet echt fantastisch Niet echt fantastisch
    Hd om gehandicaptenplaatsten gevraagd, mijn vader is bijna blind en hoort slecht. Nee, krijg de laatstee rij in de zaal. Wat een teleurstelling. Hd om gehandicaptenplaatsten gevraagd, mijn vader is bijna blind en hoort slecht. Nee, krijg de laatstee rij in de zaal. Wat een teleurstelling.
    Reactie van Topticketshop: Beste Louise, Hartelijk dank voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback waarderen wij enorm — u helpt ons niet alleen onze dienstverlening te verbeteren, maar ook andere klanten bij het maken van hun keuze. We hebben uw review gelezen en begrijpen goed dat u teleurgesteld bent over de geboden plaatsen, zeker gezien de situatie van uw vader. We kunnen ons goed voorstellen dat dit erg vervelend was en dat u had gehoopt op een plek dichter bij het podium, zodat hij optimaal van de voorstelling kon genieten. Helaas hebben wij geen invloed op de zaalindeling; deze wordt volledig bepaald door de organisator. Wij hebben de kaarten geleverd binnen de categorie (3e rang) die u heeft besteld. Wanneer bepaalde plaatsen binnen deze rang minder gunstig zijn, komt dat doordat de betere plekken in dezelfde categorie al eerder waren verkocht. Wij hopen dat u en uw vader ondanks deze teleurstelling toch een fijne avond hebben gehad en dat u samen van de voorstelling hebt kunnen genieten. Met vriendelijke groet, Joost TopTicketshop Beste Louise, Hartelijk dank voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback waarderen wij enorm — u helpt ons niet alleen onze dienstverlening te verbeteren, maar ook andere klanten bij het maken van hun keuze. We hebben uw review gelezen en begrijpen goed dat u teleurgesteld bent over de geboden plaatsen, zeker gezien de situatie van uw vader. We kunnen ons goed voorstellen dat dit erg vervelend was en dat u had gehoopt op een plek dichter bij het podium, zodat hij optimaal van de voorstelling kon genieten. Helaas hebben wij geen invloed op de zaalindeling; deze wordt volledig bepaald door de organisator. Wij hebben de kaarten geleverd binnen de categorie (3e rang) die u heeft besteld. Wanneer bepaalde plaatsen binnen deze rang minder gunstig zijn, komt dat doordat de betere plekken in dezelfde categorie al eerder waren verkocht. Wij hopen dat u en uw vader ondanks deze teleurstelling toch een fijne avond hebben gehad en dat u samen van de voorstelling hebt kunnen genieten. Met vriendelijke groet, Joost TopTicketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Inloggen met: