Engelbert Humperdinck zelf was fantastisch
Engelbert Humperdinck zelf was fantastisch
SUPER ZO EEN ARTIEST????
SUPER ZO EEN ARTIEST????
Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 2 september 2024 18:46
Anoniem uit Belgium
is naar Engelbert Humperdinck geweest op 31 augustus 2024 in Kursaal Oostende
Lees wat Anoniem schreef over TopTicketshop
Beoordeling van Anoniem over TopTicketshop
VERSCHRIKKELIJK SLECHT
VERSCHRIKKELIJK SLECHT
Maar jullie service laat veel te wensen!!!
Ik betaal 131.5 om op rij 1 te zitten en dan krijg ik een ticket van 89€ op de 5 de rij!!!
NOOIT MEER BIJ JULLIE ??????????????
Maar jullie service laat veel te wensen!!!
Ik betaal 131.5 om op rij 1 te zitten en dan krijg ik een ticket van 89€ op de 5 de rij!!!
NOOIT MEER BIJ JULLIE ??????????????
Reactie van Topticketshop:
Beste klant, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren.
Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent over de geboden plaatsen. Dit is vervelend. Maar helaas gaan wij niet over de zaalindeling. Wij hebben de categorie geleverd die u besteld heeft. U heeft bij ons rang 1 besteld niet rij 1. Mocht het een mindere plaats zijn in deze categorie dan komt dit doordat de betere plaatsen in deze categorie al verkocht waren aan de klanten voor u. Hier is helaas niks aan te doen.
Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. De andere naam die op het ticket staat is te verklaren doordat wij een wederverkoper zijn van doorverkochte tickets.
Wij hopen dat u ondanks alles toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
Beste klant, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren.
Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent over de geboden plaatsen. Dit is vervelend. Maar helaas gaan wij niet over de zaalindeling. Wij hebben de categorie geleverd die u besteld heeft. U heeft bij ons rang 1 besteld niet rij 1. Mocht het een mindere plaats zijn in deze categorie dan komt dit doordat de betere plaatsen in deze categorie al verkocht waren aan de klanten voor u. Hier is helaas niks aan te doen.
Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. De andere naam die op het ticket staat is te verklaren doordat wij een wederverkoper zijn van doorverkochte tickets.
Wij hopen dat u ondanks alles toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop