• Grandioos Grandioos
    Als echte fan een fantastische avond Als echte fan een fantastische avond
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 14 juni 2024 18:57
    Marco Godschalk uit Nederland

    is naar Eagles geweest op13 juni 2024inGelredomeArnhem

    Lees wat Marco Godschalk schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Marco Godschalk over TopTicketshop

    Prima geregeld Prima geregeld
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Bjusterbaarlijk mooi Bjusterbaarlijk mooi
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 14 juni 2024 18:45
    Siepie Hoekstra uit Nederland

    is naar Eagles geweest op13 juni 2024inGelredomeArnhem

    Lees wat Siepie Hoekstra schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Siepie Hoekstra over TopTicketshop

    Prima hoor Prima hoor
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • GEWELDIG GEWELDIG
    Parkeren moest beter worden aangegeven en het betaal systeem is onhandig. Parkeren moest beter worden aangegeven en het betaal systeem is onhandig.
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 14 juni 2024 18:42
    Ella Mulder uit Nederland

    is naar Eagles geweest op13 juni 2024inGelredomeArnhem

    Lees wat Ella Mulder schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Ella Mulder over TopTicketshop

    Super Super
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Erg goed concert, vreselijk slechte locatie en organisatie Erg goed concert, vreselijk slechte locatie en organisatie
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 14 juni 2024 18:48
    Anoniem uit Nederland

    is naar Eagles geweest op 13 juni 2024 in Gelredome Arnhem

    Lees wat Anoniem schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Anoniem over TopTicketshop

    Ticket verkoop is extreem dure zwendelarij naar mijn mening. Ticket verkoop is extreem dure zwendelarij naar mijn mening.
    Reactie van Topticketshop: Beste klant, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: U bezoekt Nederlands meest gewaardeerde wederverkoper van doorverkochte tickets. Prijzen kunnen hoger of lager zijn dan de afgedrukte waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste klant, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: U bezoekt Nederlands meest gewaardeerde wederverkoper van doorverkochte tickets. Prijzen kunnen hoger of lager zijn dan de afgedrukte waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Niets gezien Niets gezien
    Eergisteren heb ik een bericht achtergelaten in Uw voicemail met verzoek om in overleg met ons te treden. Mijn partner is onverwacht ziek geworden en mijn verzoek was om de kaarten( geboekt voor 13 juni) om te ruilen voor concert van 15 juni. Na 4 x gebeld te hebben , hebben we de moed opgegeven. €550,= kwijt en niet de moeite genomen om ons te bellen. Jammer, jammer en erg vervelend voor ons Eergisteren heb ik een bericht achtergelaten in Uw voicemail met verzoek om in overleg met ons te treden. Mijn partner is onverwacht ziek geworden en mijn verzoek was om de kaarten( geboekt voor 13 juni) om te ruilen voor concert van 15 juni. Na 4 x gebeld te hebben , hebben we de moed opgegeven. €550,= kwijt en niet de moeite genomen om ons te bellen. Jammer, jammer en erg vervelend voor ons
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 14 juni 2024 18:54
    Sjef de Wit uit 's-Gravenhage,Nederland

    is naar Eagles geweest op13 juni 2024inGelredomeArnhem

    Lees wat Sjef de Wit schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Sjef de Wit over TopTicketshop

    Helaas niets gezien Helaas niets gezien
    Reactie van Topticketshop: Beste sjef, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij vinden het heel vervelend dat uw partner ziek is geworden. Helaas hebben wij geen voicemail dus kunt u ook geen berichten achter laten die wij dan kunnen luisteren. Helaas is omruilen naar een show later ook onmogelijk als die is uitverkocht. Helaas is ziekte gewoon overmacht. U zou zich hiervoor kunnen verzekeren met een annuleringsverzekering maar wij kunnen het helaas niet voorkomen dat er mensen ziek worden. Vervelend dat u niet tevreden bent met onze diensten. Wij zullen uw feedback gebruiken om te proberen onze dienstverlening te verbeteren. Bedankt voor uw reactie en hopelijk tot ziens. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste sjef, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij vinden het heel vervelend dat uw partner ziek is geworden. Helaas hebben wij geen voicemail dus kunt u ook geen berichten achter laten die wij dan kunnen luisteren. Helaas is omruilen naar een show later ook onmogelijk als die is uitverkocht. Helaas is ziekte gewoon overmacht. U zou zich hiervoor kunnen verzekeren met een annuleringsverzekering maar wij kunnen het helaas niet voorkomen dat er mensen ziek worden. Vervelend dat u niet tevreden bent met onze diensten. Wij zullen uw feedback gebruiken om te proberen onze dienstverlening te verbeteren. Bedankt voor uw reactie en hopelijk tot ziens. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Inloggen met: