Prima geregeld!
Prima geregeld!
Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 9 februari 2024 17:40
WA den Boer uit Breda,Nederland
is naar Depeche Mode
geweest op8 februari 2024inZiggo DomeAmsterdam
Lees wat WA den Boer schreef over TopTicketshop
Beoordeling van WA den Boer over TopTicketshop
Duurt té lang voordat je de tickets krijgt.
Duurt té lang voordat je de tickets krijgt.
Het concert was zéker niet uitverkocht, al deed de site van ticketshop dat wel zo overkomen. Prijzen waren ook flink aan de hoge kant. Maar, het concert was het waard.
Het concert was zéker niet uitverkocht, al deed de site van ticketshop dat wel zo overkomen. Prijzen waren ook flink aan de hoge kant. Maar, het concert was het waard.
Reactie van Topticketshop:
Beste WA,
Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing.
Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren.
Op geen enkele wijze doen wij net of iets is uitverkocht. Wij bieden alleen de tickets aan.
Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: U bezoekt Nederlands meest gewaardeerde wederverkoper van doorverkochte tickets. Prijzen kunnen hoger of lager zijn dan de afgedrukte waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad.
Met vriendelijke groeten,
Joost
Topticketshop
Beste WA,
Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing.
Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren.
Op geen enkele wijze doen wij net of iets is uitverkocht. Wij bieden alleen de tickets aan.
Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: U bezoekt Nederlands meest gewaardeerde wederverkoper van doorverkochte tickets. Prijzen kunnen hoger of lager zijn dan de afgedrukte waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad.
Met vriendelijke groeten,
Joost
Topticketshop