Ze zijn nog steeds goed! We hadden ook goede plaatsen.
Ze zijn nog steeds goed! We hadden ook goede plaatsen.
Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 17 mei 2023 22:51
Raja Steijn uit Nederland
is naar Depeche Mode
geweest op16 mei 2023inZiggo DomeAmsterdam
Lees wat Raja Steijn schreef over TopTicketshop
Beoordeling van Raja Steijn over TopTicketshop
Kost een paar centen, maar.......
Kost een paar centen, maar.......
Ik was bang dat ik mn tickets niet zou krijgen. Zoeken op de site is best lastig.
Tickets op naam van iemand anders (werd wel uitgelegd, maar toch.....)
Op tijd binnen via de mail, dus dat was fijn. Dacht dat ik duurdere plaatsen had geboekt. Het is jammer dat je dat niet goed kunt zien....maar....topavond gehad.
Ik was bang dat ik mn tickets niet zou krijgen. Zoeken op de site is best lastig.
Tickets op naam van iemand anders (werd wel uitgelegd, maar toch.....)
Op tijd binnen via de mail, dus dat was fijn. Dacht dat ik duurdere plaatsen had geboekt. Het is jammer dat je dat niet goed kunt zien....maar....topavond gehad.
Reactie van Topticketshop:
Beste Raja,
Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing.
Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren.
Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: U bezoekt Nederlands meest gewaardeerde wederverkoper van doorverkochte tickets. Prijzen kunnen hoger of lager zijn dan de afgedrukte waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad.
Met vriendelijke groeten,
Joost
Topticketshop
Beste Raja,
Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing.
Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren.
Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: U bezoekt Nederlands meest gewaardeerde wederverkoper van doorverkochte tickets. Prijzen kunnen hoger of lager zijn dan de afgedrukte waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad.
Met vriendelijke groeten,
Joost
Topticketshop