De slechte zitplaatsen beïnvloeden mijn mening
De slechte zitplaatsen beïnvloeden mijn mening
Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 1 januari 1 00:00
Els van TilburgStickers uit Prinsenbeek,Nederland
is naar De Hospita
geweest op1 januari 1inChasse TheaterBreda
Lees wat Els van Tilburg-Stickers schreef over TopTicketshop
Beoordeling van Els van Tilburg-Stickers over TopTicketshop
Slecht
Slecht
Ik schrijf dan naar een foute vriend.
Ik heb aangegeven dat ik en mijn partner minder valide zijn, dat is niet genoteerd.
Dus kreeg ik toch plaatsen op het balkon. Het Chassé in Breda heeft geen lift.
Na mijn telefonisch contact, toen ik de tickets ontving, was er geen enkel begrip voor onze situatie.
Ik heb het gesprek beëindigd met te zeggen, dat ik nooit meer bij toptickershop boek.
De service van het Chassé was prima, maar daar er een uitverkochte zaal was,
Konden ze ons geen goede plaats geven, maar wel beneden.
Ik schrijf dan naar een foute vriend.
Ik heb aangegeven dat ik en mijn partner minder valide zijn, dat is niet genoteerd.
Dus kreeg ik toch plaatsen op het balkon. Het Chassé in Breda heeft geen lift.
Na mijn telefonisch contact, toen ik de tickets ontving, was er geen enkel begrip voor onze situatie.
Ik heb het gesprek beëindigd met te zeggen, dat ik nooit meer bij toptickershop boek.
De service van het Chassé was prima, maar daar er een uitverkochte zaal was,
Konden ze ons geen goede plaats geven, maar wel beneden.
Reactie van Topticketshop:
Beste Els,
Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing.
Vervelend dat u niet tevreden bent met onze diensten. Wij zullen uw feedback gebruiken om te proberen onze dienstverlening te verbeteren. Bedankt voor uw reactie en hopelijk tot ziens.
Het is zeker ons beleid om rekening te houden met minder valide mensen. Wij kunnen ook niks vinden in onze systemen dat u minder valide bent. Mijn advies is als u de volgende keer besteld bel dan even met ons of met het theater en geef u wens vooraf aan het bestellen aan dan kan er meer rekening mee worden gehouden.
Met vriendelijke groeten,
Joost
Topticketshop
Beste Els,
Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing.
Vervelend dat u niet tevreden bent met onze diensten. Wij zullen uw feedback gebruiken om te proberen onze dienstverlening te verbeteren. Bedankt voor uw reactie en hopelijk tot ziens.
Het is zeker ons beleid om rekening te houden met minder valide mensen. Wij kunnen ook niks vinden in onze systemen dat u minder valide bent. Mijn advies is als u de volgende keer besteld bel dan even met ons of met het theater en geef u wens vooraf aan het bestellen aan dan kan er meer rekening mee worden gehouden.
Met vriendelijke groeten,
Joost
Topticketshop