Cirque Du Soleil

Cirque Du Soleil Tickets

Cirque Du Soleil heeft 7 evenementen op dit moment. Mis het evenement van Cirque Du Soleil niet en bestel nu direct uw tickets!
 Foto: pexels
Altijd als eerste op de hoogte zijn van nieuwe Cirque Du Soleil shows?
Schrijf je in voor het TopTicketshop TICKETALERT. Je krijgt dan automatisch bericht van ons als er meer shows beschikbaar zijn. Zo hoef je nooit meer een show van Cirque Du Soleil te missen!

Cirque Du Soleil Reviews

Op basis van 100+ reviews

Dit vinden onze klanten van Cirque Du Soleil

Topticketshop verzamelt reviews van echte klanten. Het is niet mogelijk om een review achter te laten als je geen tickets hebt aangeschaft bij Topticketshop. Reviews met grof taalgebruik en/of onwaarheden worden niet geplaatst. Het kan enkele weken duren voordat een review wordt geplaatst.

  • Fenomenaal Fenomenaal
    Do’nt miss it Do’nt miss it
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 18 september 2023 20:09
    Marjolein Aarnoudse uit Nederland

    is naar Cirque Du Soleil Ovo geweest op17 september 2023inAhoyRotterdam

    Lees wat Marjolein Aarnoudse schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Marjolein Aarnoudse over TopTicketshop

    Klantvriendelijke site Klantvriendelijke site
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Indrukwekkend Indrukwekkend
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 18 september 2023 20:08
    Anoniem uit Nederland

    is naar Cirque Du Soleil Ovo geweest op 17 september 2023 in Ahoy Rotterdam

    Lees wat Anoniem schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Anoniem over TopTicketshop

    Goed Goed
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • minder dan voorheen; waren stuk interessanter minder dan voorheen; waren stuk interessanter
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 18 september 2023 20:02
    Anoniem uit Purmerend,Nederland

    is naar Cirque Du Soleil Ovo geweest op 10 september 2023 in Ziggo Dome Amsterdam

    Lees wat Anoniem schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Anoniem over TopTicketshop

    Heel slecht; geen enkele mail is beantwoord Heel slecht; geen enkele mail is beantwoord
    Slecht georganiseerd; als de tickets zijn gekocht geeft men totaal geen gehoor meer !!! Slecht georganiseerd; als de tickets zijn gekocht geeft men totaal geen gehoor meer !!!
    Reactie van Topticketshop: Beste klant, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij zijn altijd bereikbaar tijdens kantooruren op ons telefoonnummer en ook de mails worden gewoon beantwoord binnen enkele werkdagen maar meestal direct. Wij krijgen de klacht dat we onbereikbaar zijn nooit dus er moet in de communicatie iets misgegaan zijn. Wij hebben de best bereikbare klantenservice van alle ticketsites in nederland daar investeren wij hard in. Vervelend dat u niet tevreden bent met onze diensten. Wij zullen uw feedback gebruiken om te proberen onze dienstverlening te verbeteren. Bedankt voor uw reactie en hopelijk tot ziens. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste klant, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij zijn altijd bereikbaar tijdens kantooruren op ons telefoonnummer en ook de mails worden gewoon beantwoord binnen enkele werkdagen maar meestal direct. Wij krijgen de klacht dat we onbereikbaar zijn nooit dus er moet in de communicatie iets misgegaan zijn. Wij hebben de best bereikbare klantenservice van alle ticketsites in nederland daar investeren wij hard in. Vervelend dat u niet tevreden bent met onze diensten. Wij zullen uw feedback gebruiken om te proberen onze dienstverlening te verbeteren. Bedankt voor uw reactie en hopelijk tot ziens. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Prachtig Prachtig
    Goed voor elkaar. Goed voor elkaar.
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 18 september 2023 19:36
    Jan kant uit Warmenhuizen,Nederland

    is naar Cirque Du Soleil Ovo geweest op9 september 2023inZiggo DomeAmsterdam

    Lees wat Jan kant schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Jan kant over TopTicketshop

    Prima Prima
    Goed Goed
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Cirque du soleil zelf was geweldig. Cirque du soleil zelf was geweldig.
    De voorstelling zelf was heel mooi, maar zeer slechte ervaring met de organisatie. Onze stoel was kapot. Er was geen zitting en alleen de leuning was er. We waren al even na 19:00 uur in gecheckt, maar het heeft geduurd voordat we eindelijk zaten tot dat de voorstelling begon en we eindelijk op onze stoel konden gaan zitten. We hebben een boel mensen van de beveiliging en ook vele van de tickets aan gesproken en gevraagd wat we moesten doen om het op te lossen , maar we zijn door al die mensen van het kastje naar de muur gestuurd. De hele tijd werden we naar iemand anders door gestuurd. We moesten zelf van een ticketmaster uitchecken en naar buiten aan de kassa vragen om een nieuwe plaats. Op het laatst kwam er eindelijk iemand van Ahoy zelf. Helaas heb ik niet zijn naam gevraagd. Die heeft gezorgd, via de technische dienst, dat er een nieuwe stoel kwam. Wij waren inmiddels wel heel erg moe van al dat gevlieg en heen en weer geren. Dus we mochten van hem ergens anders zolang plaats nemen en hij heeft ons een gratis drankje aangeboden. Net voordat de voorstelling begon, het licht ging al uit, was de nieuwe stoel gemaakt en konden we eindelijk gaan zitten. Dus dit was een enorme tegenvaller. Sorry, maar dit was een slechte ervaring. De man van Ahoy heeft ons beloofd, dat hij nog contact met ons zou opnemen via de mail. Hij kwam dit zeggen tijdens de pauze. Dus we zijn benieuwd of we er nog iets van horen. De voorstelling zelf was heel mooi, maar zeer slechte ervaring met de organisatie. Onze stoel was kapot. Er was geen zitting en alleen de leuning was er. We waren al even na 19:00 uur in gecheckt, maar het heeft geduurd voordat we eindelijk zaten tot dat de voorstelling begon en we eindelijk op onze stoel konden gaan zitten. We hebben een boel mensen van de beveiliging en ook vele van de tickets aan gesproken en gevraagd wat we moesten doen om het op te lossen , maar we zijn door al die mensen van het kastje naar de muur gestuurd. De hele tijd werden we naar iemand anders door gestuurd. We moesten zelf van een ticketmaster uitchecken en naar buiten aan de kassa vragen om een nieuwe plaats. Op het laatst kwam er eindelijk iemand van Ahoy zelf. Helaas heb ik niet zijn naam gevraagd. Die heeft gezorgd, via de technische dienst, dat er een nieuwe stoel kwam. Wij waren inmiddels wel heel erg moe van al dat gevlieg en heen en weer geren. Dus we mochten van hem ergens anders zolang plaats nemen en hij heeft ons een gratis drankje aangeboden. Net voordat de voorstelling begon, het licht ging al uit, was de nieuwe stoel gemaakt en konden we eindelijk gaan zitten. Dus dit was een enorme tegenvaller. Sorry, maar dit was een slechte ervaring. De man van Ahoy heeft ons beloofd, dat hij nog contact met ons zou opnemen via de mail. Hij kwam dit zeggen tijdens de pauze. Dus we zijn benieuwd of we er nog iets van horen.
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 18 september 2023 19:35
    Cobie van Pelt de Ruever uit Terneuzen,Nederland

    is naar Cirque Du Soleil Ovo geweest op14 september 2023inAhoyRotterdam

    Lees wat Cobie van Pelt de Ruever schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Cobie van Pelt de Ruever over TopTicketshop

    Slecht. Slecht.
    De voorstelling zelf was heel mooi, maar zeer slechte ervaring met de organisatie. Onze stoel was kapot. Er was geen zitting en alleen de leuning was er. We waren al even na 19:00 uur in gecheckt, maar het heeft geduurd voordat we eindelijk zaten tot dat de voorstelling begon en we eindelijk op onze stoel konden gaan zitten. We hebben een boel mensen van de beveiliging en ook vele van de tickets aan gesproken en gevraagd wat we moesten doen om het op te lossen , maar we zijn door al die mensen van het kastje naar de muur gestuurd. De hele tijd werden we naar iemand anders door gestuurd. We moesten zelf van een ticketmaster uitchecken en naar buiten aan de kassa vragen om een nieuwe plaats. Op het laatst kwam er eindelijk iemand van Ahoy zelf. Helaas heb ik niet zijn naam gevraagd. Die heeft gezorgd, via de technische dienst, dat er een nieuwe stoel kwam. Wij waren inmiddels wel heel erg moe van al dat gevlieg en heen en weer geren. Dus we mochten van hem ergens anders zolang plaats nemen en hij heeft ons een gratis drankje aangeboden. Net voordat de voorstelling begon, het licht ging al uit, was de nieuwe stoel gemaakt en konden we eindelijk gaan zitten. Dus dit was een enorme tegenvaller. Sorry, maar dit was een slechte ervaring. De man van Ahoy heeft ons beloofd, dat hij nog contact met ons zou opnemen via de mail. Hij kwam dit zeggen tijdens de pauze. Dus we zijn benieuwd of we er nog iets van horen. De voorstelling zelf was heel mooi, maar zeer slechte ervaring met de organisatie. Onze stoel was kapot. Er was geen zitting en alleen de leuning was er. We waren al even na 19:00 uur in gecheckt, maar het heeft geduurd voordat we eindelijk zaten tot dat de voorstelling begon en we eindelijk op onze stoel konden gaan zitten. We hebben een boel mensen van de beveiliging en ook vele van de tickets aan gesproken en gevraagd wat we moesten doen om het op te lossen , maar we zijn door al die mensen van het kastje naar de muur gestuurd. De hele tijd werden we naar iemand anders door gestuurd. We moesten zelf van een ticketmaster uitchecken en naar buiten aan de kassa vragen om een nieuwe plaats. Op het laatst kwam er eindelijk iemand van Ahoy zelf. Helaas heb ik niet zijn naam gevraagd. Die heeft gezorgd, via de technische dienst, dat er een nieuwe stoel kwam. Wij waren inmiddels wel heel erg moe van al dat gevlieg en heen en weer geren. Dus we mochten van hem ergens anders zolang plaats nemen en hij heeft ons een gratis drankje aangeboden. Net voordat de voorstelling begon, het licht ging al uit, was de nieuwe stoel gemaakt en konden we eindelijk gaan zitten. Dus dit was een enorme tegenvaller. Sorry, maar dit was een slechte ervaring. De man van Ahoy heeft ons beloofd, dat hij nog contact met ons zou opnemen via de mail. Hij kwam dit zeggen tijdens de pauze. Dus we zijn benieuwd of we er nog iets van horen.
    Reactie van Topticketshop: Beste Cobie, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Vervelend dat u niet tevreden bent met onze diensten. Wij zullen uw feedback gebruiken om te proberen onze dienstverlening te verbeteren. Bedankt voor uw reactie en hopelijk tot ziens. Wij zijn een wederverkoper van tickets dus kunnen wij helaas niets doen aan een stoel die kapot is. Hoe vervelend dat ook is het is niet de taak van topticketshop om de stoelen te repareren maar dat is aan de organisator van het evenement. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste Cobie, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Vervelend dat u niet tevreden bent met onze diensten. Wij zullen uw feedback gebruiken om te proberen onze dienstverlening te verbeteren. Bedankt voor uw reactie en hopelijk tot ziens. Wij zijn een wederverkoper van tickets dus kunnen wij helaas niets doen aan een stoel die kapot is. Hoe vervelend dat ook is het is niet de taak van topticketshop om de stoelen te repareren maar dat is aan de organisator van het evenement. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen