• Top Top
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 28 mei 2024 17:46
    Anne Eiling uit Nederland

    is naar Blof geweest op17 mei 2024inOrpheusApeldoorn

    Lees wat Anne Eiling schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Anne Eiling over TopTicketshop

    Oké Oké
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • GEWELDIG GEWELDIG
    Top band Top zanger in Amare Top band Top zanger in Amare
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 23 mei 2024 19:46
    Anoniem uit 's-Gravenhage,Nederland

    is naar Blof geweest op 22 mei 2024 in Amare sGravenhage

    Lees wat Anoniem schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Anoniem over TopTicketshop

    Helaas bovengemiddeld duur Helaas bovengemiddeld duur
    Begrijp het verdien model van TopTicketshop, maar waarom meer dan € 20 per kaartje duurder dan de regulieren verkoop ? Begrijp het verdien model van TopTicketshop, maar waarom meer dan € 20 per kaartje duurder dan de regulieren verkoop ?
    Reactie van Topticketshop: Beste klant, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: U bezoekt Nederlands meest gewaardeerde wederverkoper van doorverkochte tickets. Prijzen kunnen hoger of lager zijn dan de afgedrukte waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste klant, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: U bezoekt Nederlands meest gewaardeerde wederverkoper van doorverkochte tickets. Prijzen kunnen hoger of lager zijn dan de afgedrukte waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • We hebben weer genoten :) We hebben weer genoten :)
    De locatie was prima, maar we vonden het wel een beetje vreemd dat er geen fotos gemaakt mochten worden en dat er geen filmpjes mochten worden gemaakt. De locatie was prima, maar we vonden het wel een beetje vreemd dat er geen fotos gemaakt mochten worden en dat er geen filmpjes mochten worden gemaakt.
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 27 mei 2024 14:20
    Naomi den Blanken uit Utrecht,Nederland

    is naar Blof geweest op10 mei 2024inChasse TheaterBreda

    Lees wat Naomi den Blanken schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Naomi den Blanken over TopTicketshop

    Prima, maar mag iets goedkoper Prima, maar mag iets goedkoper
    Prima, maar mag iets goedkoper Prima, maar mag iets goedkoper
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Fantastisch Fantastisch
    Supergaaf concert. Prachtige muziek , mooie stem van Paskal en we hadden goede plekken . Supergaaf concert. Prachtige muziek , mooie stem van Paskal en we hadden goede plekken .
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 29 mei 2024 13:03
    Linda Voortman uit Nederland

    is naar Blof geweest op18 mei 2024inOrpheusApeldoorn

    Lees wat Linda Voortman schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Linda Voortman over TopTicketshop

    Prima geregeld Prima geregeld
    Het was eigenlijk allemaal prima geregeld. Ik had een beetje stress of ik de tickets überhaupt zou krijgen en het is dan wel een beetje jammer dat je ze maar kort voor het concert krijgt. Maar we hebben ze gekregen , prima plek . Niets aan het handje. Het was eigenlijk allemaal prima geregeld. Ik had een beetje stress of ik de tickets überhaupt zou krijgen en het is dan wel een beetje jammer dat je ze maar kort voor het concert krijgt. Maar we hebben ze gekregen , prima plek . Niets aan het handje.
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Blof was mooi Blof was mooi
    De plekken die ik heb gekregen voor een bedrag van 160 euro is ronduit schandalig te noemen!!!! De plekken die ik heb gekregen voor een bedrag van 160 euro is ronduit schandalig te noemen!!!!
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 23 mei 2024 21:56
    Ella roeleveld uit 's-Gravenhage,Nederland

    is naar Blof geweest op22 mei 2024inAmaresGravenhage

    Lees wat Ella roeleveld schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Ella roeleveld over TopTicketshop

    Grof schandalig Grof schandalig
    De plekken die ik heb gekregen voor 2 kaarten van een totaalbedrag van 160 euro is ronduit schandalig te noemen!! De plekken waren helemaal achterin de zaal. Podium was bijna niet te zien! Schandalig bedrag en schandalig dat je 2 weken voor het concert pas de kaarten ontvangt. Ik vraag mij af hoe dit gecompenseerd gaat worden. De plekken die ik heb gekregen voor 2 kaarten van een totaalbedrag van 160 euro is ronduit schandalig te noemen!! De plekken waren helemaal achterin de zaal. Podium was bijna niet te zien! Schandalig bedrag en schandalig dat je 2 weken voor het concert pas de kaarten ontvangt. Ik vraag mij af hoe dit gecompenseerd gaat worden.
    Reactie van Topticketshop: Beste ella, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent over de geboden plaatsen. Dit is vervelend. Maar helaas gaan wij niet over de zaalindeling. Wij hebben de categorie geleverd die u besteld heeft. Mocht het een mindere plaats zijn in deze categorie dan komt dit doordat de betere plaatsen in deze categorie al verkocht waren aan de klanten voor u. Hier is helaas niks aan te doen. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. De andere naam die op het ticket staat is te verklaren doordat wij een wederverkoper zijn van doorverkochte tickets. Wij hopen dat u ondanks alles toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste ella, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent over de geboden plaatsen. Dit is vervelend. Maar helaas gaan wij niet over de zaalindeling. Wij hebben de categorie geleverd die u besteld heeft. Mocht het een mindere plaats zijn in deze categorie dan komt dit doordat de betere plaatsen in deze categorie al verkocht waren aan de klanten voor u. Hier is helaas niks aan te doen. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. De andere naam die op het ticket staat is te verklaren doordat wij een wederverkoper zijn van doorverkochte tickets. Wij hopen dat u ondanks alles toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Inloggen met: