Mooie show, met de meest leuke stukjes die hij heeft gedaan.
Mooie show, met de meest leuke stukjes die hij heeft gedaan.
Was een leuke show. Hij deed veel leuke stukjes van vroeger, ik wist veel zinnetjes zo mee te zeggen. Echt prachtig. Als je van Bert Visscher houdt en bijna al z’n stukjes kent is dit echt top. Nu zie je het in het echt. Voor sommigen is dit dan juist daarom minder grappig, maar sommige grappen blijven leuk. Beetje jammer dat de tickets via TopTicketShop zo duur zijn.
Was een leuke show. Hij deed veel leuke stukjes van vroeger, ik wist veel zinnetjes zo mee te zeggen. Echt prachtig. Als je van Bert Visscher houdt en bijna al z’n stukjes kent is dit echt top. Nu zie je het in het echt. Voor sommigen is dit dan juist daarom minder grappig, maar sommige grappen blijven leuk. Beetje jammer dat de tickets via TopTicketShop zo duur zijn.
Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 20 januari 2024 10:37
Christa Van der Laan uit Valthermond ,Nederland
is naar Bert Visscher
geweest op18 januari 2024inGeert Teis TheaterStadskanaal
Lees wat Christa Van der Laan schreef over TopTicketshop
Beoordeling van Christa Van der Laan over TopTicketshop
Dure kaarten. Gelukkig waren ze wel geldig.
Dure kaarten. Gelukkig waren ze wel geldig.
Kaarten zijn veel te duur. Had met het theater gebeld omdat ik vervelende reviews zag van TopTicketShop, zoals kaarten niet geleverd en veel te duur (dat laatste klopt), of de kaarten wel geldig zouden zijn. De mevrouw van het theater zei: dat kan ik nu niet zeggen. In het verleden kwam het wel eens voor dat de kaarten niet geldig waren of dat de kaarten dubbel verkocht waren, waardoor er ruzie ontstond over de stoelen etc. Op het moment zelf in het theater zou je dat dan pas kunnen zien.. helaas. Dit gaf onnodig veel stress. Je gaat er wel vanuit dat het goed komt, maar toch is dat vervelend om te weten.
Voor dit geld mocht je eigenlijk wel een vip behandeling krijgen. Zelfs dat is via de theater kassa nog goedkoper.
Kaarten zijn veel te duur. Had met het theater gebeld omdat ik vervelende reviews zag van TopTicketShop, zoals kaarten niet geleverd en veel te duur (dat laatste klopt), of de kaarten wel geldig zouden zijn. De mevrouw van het theater zei: dat kan ik nu niet zeggen. In het verleden kwam het wel eens voor dat de kaarten niet geldig waren of dat de kaarten dubbel verkocht waren, waardoor er ruzie ontstond over de stoelen etc. Op het moment zelf in het theater zou je dat dan pas kunnen zien.. helaas. Dit gaf onnodig veel stress. Je gaat er wel vanuit dat het goed komt, maar toch is dat vervelend om te weten.
Voor dit geld mocht je eigenlijk wel een vip behandeling krijgen. Zelfs dat is via de theater kassa nog goedkoper.
Reactie van Topticketshop:
Beste Christa,
Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing.
Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren.
Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: U bezoekt Nederlands meest gewaardeerde wederverkoper van doorverkochte tickets. Prijzen kunnen hoger of lager zijn dan de afgedrukte waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad.
Met vriendelijke groeten,
Joost
Topticketshop
Beste Christa,
Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing.
Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren.
Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: U bezoekt Nederlands meest gewaardeerde wederverkoper van doorverkochte tickets. Prijzen kunnen hoger of lager zijn dan de afgedrukte waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad.
Met vriendelijke groeten,
Joost
Topticketshop