• Weergaloos Weergaloos
    Hij is dirigent van onze nicht Hij is dirigent van onze nicht
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 21 juli 2025 18:37
    Anoniem uit Nederland

    is naar Andre Rieu geweest op 18 juli 2025 in Het Vrijthof Maastricht

    Lees wat Anoniem schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Anoniem over TopTicketshop

    Perfect Perfect
    Prima Prima
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Een geweldige avond! Een geweldige avond!
    Een geweldige ervaring! Alles is goed geregeld. Ponchos op de stoelen, hulpvaardige piccolos die je naar je plaats helpen. Er is heel veel gedaan om het sfeervol te maken. Alleen was er maar 1 toilet achterin vlakbij bij het rolstoelpodium. Dat was minimaal Een geweldige ervaring! Alles is goed geregeld. Ponchos op de stoelen, hulpvaardige piccolos die je naar je plaats helpen. Er is heel veel gedaan om het sfeervol te maken. Alleen was er maar 1 toilet achterin vlakbij bij het rolstoelpodium. Dat was minimaal
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 21 juli 2025 18:25
    Monique Zwakkenberg uit Nederland

    is naar Andre Rieu geweest op20 juli 2025inHet VrijthofMaastricht

    Lees wat Monique Zwakkenberg schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Monique Zwakkenberg over TopTicketshop

    Wij voelen ons opgelicht Wij voelen ons opgelicht
    In januari 4 kaarten besteld en 688,50 betaald. In mei horen we dat door overmacht de geplande avond niet door kan gaan. Gelukkig wel een alternatief. In de wachtrij met 9 wachtenden voor mij. Eindelijk aan de beurt en degene die mij (chagrijnig) te woord staat vertelt mij dat dit het enige is wat hij doet, concerten omboeken en dan met name van André Rieu. Ik zie in mijn portal dat vanaf 25 juni e-tickets beschikbaar zijn, maar die datum schuift steeds verder op. Uiteindelijk na een telefoontje wat door Topticketshop gewoon wordt afgebroken, ontvang ik de kaarten op 14 juli. Mijn teleurstelling en verbazing waren groot toen ik tickets ontving van 105 euro per stuk, terwijl ik 172 euro per stuk betaald heb. Wat een oplichters!!! Wat mij betreft nóóit meer via Topticketshop. Vrienden hebben dezelfde ervaring, bah...! In januari 4 kaarten besteld en 688,50 betaald. In mei horen we dat door overmacht de geplande avond niet door kan gaan. Gelukkig wel een alternatief. In de wachtrij met 9 wachtenden voor mij. Eindelijk aan de beurt en degene die mij (chagrijnig) te woord staat vertelt mij dat dit het enige is wat hij doet, concerten omboeken en dan met name van André Rieu. Ik zie in mijn portal dat vanaf 25 juni e-tickets beschikbaar zijn, maar die datum schuift steeds verder op. Uiteindelijk na een telefoontje wat door Topticketshop gewoon wordt afgebroken, ontvang ik de kaarten op 14 juli. Mijn teleurstelling en verbazing waren groot toen ik tickets ontving van 105 euro per stuk, terwijl ik 172 euro per stuk betaald heb. Wat een oplichters!!! Wat mij betreft nóóit meer via Topticketshop. Vrienden hebben dezelfde ervaring, bah...!
    Reactie van Topticketshop: Beste Monique, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: De prijzen van wederverkooptickets kunnen hoger zijn dan de nominale waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste Monique, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. Wij communiceren het feit dat wij een wederverkoper zijn erg duidelijk op de website. Onder andere met de volgende zin bovenaan de pagina waar de klant op landt: De prijzen van wederverkooptickets kunnen hoger zijn dan de nominale waarde. Ook noemen wij de originele waarde bij onze prijs en ook nog eens in de winkelwagen. Het is dus niet te missen. En verder verwijzen wij ook nog door naar het originele verkooppunt. Meer kunnen wij niet doen. Wij hopen dat u ondanks de hogere prijs toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Was gezellig Was gezellig
    We zaten helemaal achterin geen probleem ,maar de gasten aan de tafels waren erg luidruchtig en aangeschoten en was het lastig om de muziek en het praten van andre goed te kunnen.volgen We zaten helemaal achterin geen probleem ,maar de gasten aan de tafels waren erg luidruchtig en aangeschoten en was het lastig om de muziek en het praten van andre goed te kunnen.volgen
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 21 juli 2025 18:19
    Anoniem uit Eindhoven,Nederland

    is naar Andre Rieu geweest op 18 juli 2025 in Het Vrijthof Maastricht

    Lees wat Anoniem schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Anoniem over TopTicketshop

    Lang moeten wachten op de tickets Lang moeten wachten op de tickets
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Nicht lohnend, da ist man am Fernseher besser aufgehoben Nicht lohnend, da ist man am Fernseher besser aufgehoben
    Leider konnte man lediglich etwas an den Bildschirmen erkennen. Da ist man daheim an den Fernsehern besser aufgehoben. Leider wiederholt sich das Programm seit einigen Jahren immer wieder. Leider konnte man lediglich etwas an den Bildschirmen erkennen. Da ist man daheim an den Fernsehern besser aufgehoben. Leider wiederholt sich das Programm seit einigen Jahren immer wieder.
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 21 juli 2025 18:27
    Kerstin NeßbachLackmann uit Germany

    is naar Andre Rieu geweest op18 juli 2025inHet VrijthofMaastricht

    Lees wat Kerstin Neßbach-Lackmann schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Kerstin Neßbach-Lackmann over TopTicketshop

    Preis -Leistung zweifelhaft Preis -Leistung zweifelhaft
    Man zahlt 129€ für eine Karte, die 69€ wert ist. Man zahlt 129€ für eine Karte, die 69€ wert ist.
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Niets kunnen zien Niets kunnen zien
    Zeer slecht. Had goede kaarten besteld en betaald. Maar deze werden ons afgenomen. Zeer slecht. Had goede kaarten besteld en betaald. Maar deze werden ons afgenomen.
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 21 juli 2025 18:14
    Hugo Smits uit Nederland

    is naar Andre Rieu geweest op18 juli 2025inHet VrijthofMaastricht

    Lees wat Hugo Smits schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Hugo Smits over TopTicketshop

    Dramatisch Dramatisch
    Reactie van Topticketshop: Beste klant, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Vervelend dat u niet tevreden bent met onze diensten. Wij zullen uw feedback gebruiken om te proberen onze dienstverlening te verbeteren. Bedankt voor uw reactie en hopelijk tot ziens. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste klant, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Vervelend dat u niet tevreden bent met onze diensten. Wij zullen uw feedback gebruiken om te proberen onze dienstverlening te verbeteren. Bedankt voor uw reactie en hopelijk tot ziens. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Inloggen met: