• Eenmalig! Eenmalig!
    Vreemd dat onze ticket, omdat we laat boekten, zo duur was geworden. Vreemd dat onze ticket, omdat we laat boekten, zo duur was geworden.
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 27 juli 2025 10:57
    André Muller uit Borne,Nederland

    is naar Andre Rieu geweest op17 juli 2025inHet VrijthofMaastricht

    Lees wat André Muller schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van André Muller over TopTicketshop

    Het opkopen van tickets moet verboden worden. Het opkopen van tickets moet verboden worden.
    zie boven Zie boven
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • kon beter kon beter
    Onze ticket werden verandert met slechtere plaatsen, we zaten achteraan, en ook met lange mensen vooraan ons. Het podium konden we niet zien. En de schermen een beetje. Podium, huizen rondom mooi verlicht, leuk met vuurwerk, in het tweede gedeelte hotste het publik mee, heel leuk. Onze ticket werden verandert met slechtere plaatsen, we zaten achteraan, en ook met lange mensen vooraan ons. Het podium konden we niet zien. En de schermen een beetje. Podium, huizen rondom mooi verlicht, leuk met vuurwerk, in het tweede gedeelte hotste het publik mee, heel leuk.
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 27 juli 2025 09:15
    Laura de Groot uit Denmark

    is naar Andre Rieu geweest op17 juli 2025inHet VrijthofMaastricht

    Lees wat Laura de Groot schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Laura de Groot over TopTicketshop

    niet zo geslaagd dat onze ticket verandert werden, tegen onze zin met slechtere plaatsen Niet zo geslaagd dat onze ticket verandert werden, tegen onze zin met slechtere plaatsen
    tja ik hoop dat we de volgende keer die plaatsen krijgen, die we bestellen Tja ik hoop dat we de volgende keer die plaatsen krijgen, die we bestellen
    Reactie van Topticketshop: Beste Laura, Hellas kwam deze verandering vanuit de organisatie. Wij hebben hier geen invloed op. De volgende keer zal dit niet gebeuren. Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Vervelend dat u niet tevreden bent met onze diensten. Wij zullen uw feedback gebruiken om te proberen onze dienstverlening te verbeteren. Bedankt voor uw reactie en hopelijk tot ziens. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste Laura, Hellas kwam deze verandering vanuit de organisatie. Wij hebben hier geen invloed op. De volgende keer zal dit niet gebeuren. Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Vervelend dat u niet tevreden bent met onze diensten. Wij zullen uw feedback gebruiken om te proberen onze dienstverlening te verbeteren. Bedankt voor uw reactie en hopelijk tot ziens. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Niets gezien Niets gezien
    Veel van hetzelfde en een zeer slechte stoel bija 4 uur op moeten zitten. Zeker een goedkope zitplaats en ik ben groot geen zicht op het podium. Eens maar nooit meer. Wel een pluim voor de organisatie en de entourage. Maar 70 euro pp vindt ik dan teveel. Ga de volgende keer eens naar de bioscoop. Veel van hetzelfde en een zeer slechte stoel bija 4 uur op moeten zitten. Zeker een goedkope zitplaats en ik ben groot geen zicht op het podium. Eens maar nooit meer. Wel een pluim voor de organisatie en de entourage. Maar 70 euro pp vindt ik dan teveel. Ga de volgende keer eens naar de bioscoop.
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 26 juli 2025 21:41
    Ronald Advies&Rijinstructie uit Sittard,Nederland

    is naar Andre Rieu geweest op17 juli 2025inHet VrijthofMaastricht

    Lees wat Ronald Advies&Rijinstructie schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Ronald Advies&Rijinstructie over TopTicketshop

    Prima geregeld Prima geregeld
    Was allemaal echt goed geregeld. Vond wel achteraf gezien de vergoeding erg hoog. Normaal 2 kaarten 140 euro nu 170 euro Was allemaal echt goed geregeld. Vond wel achteraf gezien de vergoeding erg hoog. Normaal 2 kaarten 140 euro nu 170 euro
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Had beter gekund lammert schermen meer naar achter en geluid aan passen Had beter gekund lammert schermen meer naar achter en geluid aan passen
    Er waren te min schermen vanachter en het geluid kwam niet goed door, jammer bij momenten hoorde je bijna niet had beter gekund Er waren te min schermen vanachter en het geluid kwam niet goed door, jammer bij momenten hoorde je bijna niet had beter gekund
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 26 juli 2025 19:29
    Rita Kennes uit Belgium

    is naar Andre Rieu geweest op17 juli 2025inHet VrijthofMaastricht

    Lees wat Rita Kennes schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Rita Kennes over TopTicketshop

    Niets op aan te merken Niets op aan te merken
    Heel goed geregeld Heel goed geregeld
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Klote Klote
    Niet kunnen gaan wegens sterfgeval familie Niet kunnen gaan wegens sterfgeval familie
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 26 juli 2025 18:47
    Wilma Spierings uit Nederland

    is naar Andre Rieu geweest op17 juli 2025inHet VrijthofMaastricht

    Lees wat Wilma Spierings schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Wilma Spierings over TopTicketshop

    Schandalig Schandalig
    Gebeld of jullie de kaartjes terug wilde kopen omdat de man van mijn zus terminaal lag .maar jullie deden dit nieT Nu snap ik wel waarom jullie dit niet deden wij hebben veel meer voor t kaartje betaald .dit kaartje hadden jullie ONS al voor t dubbele verkocht dus voor jullie geen winst Dat ik t dubbele heb betaald maakte ons niet uit had ik er graag voor over En ons hoofd stond er niet naar om de kaartjes te verkopen . Vind dit schandalig er zijn ook uitzonderingen Ik vind dit niet menselijk en zal nooit meer kaartjes kopen via jullie schandalig zo ga je niet met mensen om Gebeld of jullie de kaartjes terug wilde kopen omdat de man van mijn zus terminaal lag .maar jullie deden dit nieT Nu snap ik wel waarom jullie dit niet deden wij hebben veel meer voor t kaartje betaald .dit kaartje hadden jullie ONS al voor t dubbele verkocht dus voor jullie geen winst Dat ik t dubbele heb betaald maakte ons niet uit had ik er graag voor over En ons hoofd stond er niet naar om de kaartjes te verkopen . Vind dit schandalig er zijn ook uitzonderingen Ik vind dit niet menselijk en zal nooit meer kaartjes kopen via jullie schandalig zo ga je niet met mensen om
    Reactie van Topticketshop: Beste Wilma, Allereerst willen we zeggen dat we het heel erg vinden om te horen in wat voor moeilijke en verdrietige situatie u zich bevindt. We begrijpen dat dit voor u en uw familie een zware tijd is. Toch moeten we u helaas bevestigen dat, net als bij alle ticketbureaus wereldwijd, tickets met een vaste datum niet geannuleerd of teruggekocht kunnen worden. Dit is een standaardregel, omdat het ticket gebonden is aan een specifieke datum en artiest. Hierdoor kunnen wij, ook in uitzonderlijke omstandigheden, geen uitzondering maken zonder dat dit voor alle klanten gevolgen zou hebben. We realiseren ons dat dit een teleurstellend bericht voor u is, zeker gezien de omstandigheden. We hopen op uw begrip, ook al begrijpen we dat dit niet wegneemt hoe moeilijk het voor u nu is. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste Wilma, Allereerst willen we zeggen dat we het heel erg vinden om te horen in wat voor moeilijke en verdrietige situatie u zich bevindt. We begrijpen dat dit voor u en uw familie een zware tijd is. Toch moeten we u helaas bevestigen dat, net als bij alle ticketbureaus wereldwijd, tickets met een vaste datum niet geannuleerd of teruggekocht kunnen worden. Dit is een standaardregel, omdat het ticket gebonden is aan een specifieke datum en artiest. Hierdoor kunnen wij, ook in uitzonderlijke omstandigheden, geen uitzondering maken zonder dat dit voor alle klanten gevolgen zou hebben. We realiseren ons dat dit een teleurstellend bericht voor u is, zeker gezien de omstandigheden. We hopen op uw begrip, ook al begrijpen we dat dit niet wegneemt hoe moeilijk het voor u nu is. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Inloggen met: