• Enig mooi Enig mooi
    Goed georganiseerd Goed georganiseerd
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 12 november 2024 13:02
    Loosvelt martin Loosvelt martin Martin Loosvelt uit Harelbeke,Belgium

    is naar Il Divo geweest op 3 november 2024 in Lotto Arena Antwerpen

    Lees wat Loosvelt martin Loosvelt martin Martin Loosvelt schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Loosvelt martin Loosvelt martin Martin Loosvelt over TopTicketshop

    Goed Goed
    Geen enkel opmerking Geen enkel opmerking
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • De mannen van Il Divo zijn werkelijk sterren van wereldklasse !!!!!!!!!!! De mannen van Il Divo zijn werkelijk sterren van wereldklasse !!!!!!!!!!!
    In een woord FANTASTISCH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! In een woord FANTASTISCH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 12 november 2024 12:45
    Martina Peelman uit Tessenderlo,Belgium

    is naar Il Divo geweest op 3 november 2024 in Lotto Arena Antwerpen

    Lees wat Martina Peelman schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Martina Peelman over TopTicketshop

    goed Goed
    Goed Goed
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Oorstrelend feestje !! Oorstrelend feestje !!
    fijne muziek op een toplocatie fijne muziek op een toplocatie
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 12 november 2024 05:16
    Jim van Alst uit Nederland

    is naar Il Divo geweest op 31 oktober 2024 in Ziggo Dome Amsterdam

    Lees wat Jim van Alst schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Jim van Alst over TopTicketshop

    snelle en adequate levering en afhandeling tickets Snelle en adequate levering en afhandeling tickets
    Dit is een club waar je prima zaken mee kunt doen. Ze maken hun belofte waar Dit is een club waar je prima zaken mee kunt doen. Ze maken hun belofte waar
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Oké Oké
    Alles prima verlopen. Het warme en opeengepakt wachten in de gang best vermijden door niet vroeg te komen. Alles prima verlopen. Het warme en opeengepakt wachten in de gang best vermijden door niet vroeg te komen.
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 12 november 2024 12:29
    Anoniem uit Belgium

    is naar Il Divo geweest op 3 november 2024 in Lotto Arena Antwerpen

    Lees wat Anoniem schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Anoniem over TopTicketshop

    Goed verlopen. Goed verlopen.
    De meerprijs is wel schandalig hoog (139 ipv 99) De meerprijs is wel schandalig hoog (139 ipv 99)
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Zoals altijd heeft Il Divo schitterend gezongen en prachtig dat Carlos nog even werd benoemd Zoals altijd heeft Il Divo schitterend gezongen en prachtig dat Carlos nog even werd benoemd
    Heel Slecht. mijn buren hadden 80,60 euro betaald voor hun kaartje en mijn zus en ik hadden 119,00 euro betaald. Dus dat was een verschrikkelijke domper. We zaten ook niet op de plek waar ik kaartjes voor had gekocht!!!!!! Heel Slecht. mijn buren hadden 80,60 euro betaald voor hun kaartje en mijn zus en ik hadden 119,00 euro betaald. Dus dat was een verschrikkelijke domper. We zaten ook niet op de plek waar ik kaartjes voor had gekocht!!!!!!
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 11 november 2024 10:35
    Catrien Tromp Tiemersma uit Nederland

    is naar Il Divo geweest op 31 oktober 2024 in Ziggo Dome Amsterdam

    Lees wat Catrien Tromp Tiemersma schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Catrien Tromp Tiemersma over TopTicketshop

    ongelofelijk slecht!!! ipv geld terug blijft men daar ontkennen dat het niet goed is gegaan. Ongelofelijk slecht!!! ipv geld terug blijft men daar ontkennen dat het niet goed is gegaan.
    Als men kaartjes a 119,00 per stuk betaald en verwacht op de 1e ring te komen ( waar wij altijd zaten voor dat geld) en je komt dan op de vloer te zitten dan is dat wel even heel iets anders. En als ik dan aan mijn buren vraag wat zij voor hun ticket hebben betaald blijkt dat ik gewoon 40 euro per kaartje teveel heb betaald. Als je dan al je gegevens naar hun doorzet dan hoop je dat men daarin mee gaat en dat je misschien iets terug krijgt of via een voucher een stukje tegemoetkoming geeft. Maar nee hoor. Het schijn dan ineens dat Vak a ook rang 1 is geworden. echt heel slecht!!!! Als men kaartjes a 119,00 per stuk betaald en verwacht op de 1e ring te komen ( waar wij altijd zaten voor dat geld) en je komt dan op de vloer te zitten dan is dat wel even heel iets anders. En als ik dan aan mijn buren vraag wat zij voor hun ticket hebben betaald blijkt dat ik gewoon 40 euro per kaartje teveel heb betaald. Als je dan al je gegevens naar hun doorzet dan hoop je dat men daarin mee gaat en dat je misschien iets terug krijgt of via een voucher een stukje tegemoetkoming geeft. Maar nee hoor. Het schijn dan ineens dat Vak a ook rang 1 is geworden. echt heel slecht!!!!
    Reactie van Topticketshop: Beste Catrien, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent over de geboden plaatsen. Dit is vervelend. Maar helaas gaan wij niet over de zaalindeling. Wij hebben de categorie geleverd die u besteld heeft. Mocht het een mindere plaats zijn in deze categorie dan komt dit doordat de betere plaatsen in deze categorie al verkocht waren aan de klanten voor u. Hier is helaas niks aan te doen. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. De andere naam die op het ticket staat is te verklaren doordat wij een wederverkoper zijn van doorverkochte tickets. Wij hopen dat u ondanks alles toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste Catrien, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent over de geboden plaatsen. Dit is vervelend. Maar helaas gaan wij niet over de zaalindeling. Wij hebben de categorie geleverd die u besteld heeft. Mocht het een mindere plaats zijn in deze categorie dan komt dit doordat de betere plaatsen in deze categorie al verkocht waren aan de klanten voor u. Hier is helaas niks aan te doen. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. De andere naam die op het ticket staat is te verklaren doordat wij een wederverkoper zijn van doorverkochte tickets. Wij hopen dat u ondanks alles toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Inloggen met: