• Erg goed Erg goed
    Leuke artiesten Leuke artiesten
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 13 mei 2025 18:44
    Miranda Visser uit Nederland

    is naar Beste Zangers Live geweest op9 mei 2025inAhoyRotterdam

    Lees wat Miranda Visser schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Miranda Visser over TopTicketshop

    Erg goed Erg goed
    Erg gied Erg gied
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Niet wat ik ervan verwacht hebt. Niet wat ik ervan verwacht hebt.
    Weinig liedjes van de beste zangers. Sommige vals. Vreemde nummers. Weinig liedjes van de beste zangers. Sommige vals. Vreemde nummers.
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 13 mei 2025 18:57
    Joke Kriens uit Nederland

    is naar Beste Zangers Live geweest op9 mei 2025inAhoyRotterdam

    Lees wat Joke Kriens schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Joke Kriens over TopTicketshop

    Heel goed. Heel goed.
    Wordt op tijd geïnformeerd over de kaarten. Wordt op tijd geïnformeerd over de kaarten.
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Leuk en gezellig Leuk en gezellig
    Paar artiesten vond ik minder , ik had iets meer verwacht . Paar artiesten vond ik minder , ik had iets meer verwacht .
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 13 mei 2025 18:09
    Patrick Konings uit Dinteloord,Nederland

    is naar Beste Zangers Live geweest op9 mei 2025inAhoyRotterdam

    Lees wat Patrick Konings schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Patrick Konings over TopTicketshop

    Goed geregeld Goed geregeld
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • slecht geluid slecht geluid
    veelste veel bas geluid veelste veel bas geluid
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 13 mei 2025 21:03
    L Boots uit Hem,Nederland

    is naar Beste Zangers Live geweest op9 mei 2025inAhoyRotterdam

    Lees wat L Boots schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van L Boots over TopTicketshop

    kreeg een heel andere plaats had een hele dure ticket gekocht Kreeg een heel andere plaats had een hele dure ticket gekocht
    Reactie van Topticketshop: Beste L, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent over de geboden plaatsen. Dit is vervelend. Maar helaas gaan wij niet over de zaalindeling. Wij hebben de categorie geleverd die u besteld heeft. Mocht het een mindere plaats zijn in deze categorie dan komt dit doordat de betere plaatsen in deze categorie al verkocht waren aan de klanten voor u. Hier is helaas niks aan te doen. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. De andere naam die op het ticket staat is te verklaren doordat wij een wederverkoper zijn van doorverkochte tickets. Wij hopen dat u ondanks alles toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste L, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent over de geboden plaatsen. Dit is vervelend. Maar helaas gaan wij niet over de zaalindeling. Wij hebben de categorie geleverd die u besteld heeft. Mocht het een mindere plaats zijn in deze categorie dan komt dit doordat de betere plaatsen in deze categorie al verkocht waren aan de klanten voor u. Hier is helaas niks aan te doen. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. De andere naam die op het ticket staat is te verklaren doordat wij een wederverkoper zijn van doorverkochte tickets. Wij hopen dat u ondanks alles toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Ongeschikt voor Ahoy Ongeschikt voor Ahoy
    Concept Beste Zangers op TV is klein en intiem, niet geschikt voor zoiets groots als Ahoy. Tevens was het geluidskwaliteit zeer slecht. Concept Beste Zangers op TV is klein en intiem, niet geschikt voor zoiets groots als Ahoy. Tevens was het geluidskwaliteit zeer slecht.
    Geverifieerde aankoop Beoordeeld op: 13 mei 2025 18:11
    Anoniem uit Nederland

    is naar Beste Zangers Live geweest op 9 mei 2025 in Ahoy Rotterdam

    Lees wat Anoniem schreef over TopTicketshop

    Beoordeling van Anoniem over TopTicketshop

    Zeer slecht Zeer slecht
    Ruim € 70 meer betaald voor slechte plaatsen, absoluut geen “gouden zitplaatsen”. Ruim € 70 meer betaald voor slechte plaatsen, absoluut geen “gouden zitplaatsen”.
    Reactie van Topticketshop: Beste klant, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent over de geboden plaatsen. Dit is vervelend. Maar helaas gaan wij niet over de zaalindeling. Wij hebben de categorie geleverd die u besteld heeft. Mocht het een mindere plaats zijn in deze categorie dan komt dit doordat de betere plaatsen in deze categorie al verkocht waren aan de klanten voor u. Hier is helaas niks aan te doen. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. De andere naam die op het ticket staat is te verklaren doordat wij een wederverkoper zijn van doorverkochte tickets. Wij hopen dat u ondanks alles toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop Beste klant, Bedankt voor het schrijven van een review op onze website. Uw feedback vinden wij erg belangrijk. U helpt ons zo onze dienstverlening te verbeteren en ook helpt u andere consumenten met het maken van een beslissing. Wij hebben uw review gelezen en willen er graag op reageren. Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent over de geboden plaatsen. Dit is vervelend. Maar helaas gaan wij niet over de zaalindeling. Wij hebben de categorie geleverd die u besteld heeft. Mocht het een mindere plaats zijn in deze categorie dan komt dit doordat de betere plaatsen in deze categorie al verkocht waren aan de klanten voor u. Hier is helaas niks aan te doen. Het klopt dat onze tickets soms duurder zijn dan bij het originele punt. Wij maken gebruik van dynamic pricing op basis van vraag en aanbod zoals ook normaal is in de vliegindustrie. Ook ticketmaster maakt hier gebruik van bij haar platinum tickets. De andere naam die op het ticket staat is te verklaren doordat wij een wederverkoper zijn van doorverkochte tickets. Wij hopen dat u ondanks alles toch een fantastische avond heeft gehad. Met vriendelijke groeten, Joost Topticketshop
    Vertaald door TopTicketshop Toon origineel Vertaling tonen
  • Inloggen met: