FAQ Topticketshop vouchers

Wat zijn de voordelen van de vouchers van Topticketshop?

  • U krijgt 10% extra bovenop het door u betaalde bedrag in uw voucher.
  • Uw voucher is onbeperkt geldig, u hoeft dus niet gehaast een bestelling te plaatsen.
  • Uw voucher is geldig op het gehele assortiment. Topticketshop biedt het breedste aanbod van Nederland aan live evenementen, er is dus altijd een leuke show bij u in de buurt te vinden.
  • Houdt u een restbedrag over na het plaatsen van een bestelling, dan wordt het restant op uw verzoek teruggestort op uw rekening.
  • Uw voucher is niet persoonsgebonden. U kunt deze dus ook aan iemand anders overdragen of cadeau doen.
  • Met het accepteren van een voucher ondersteunt u de live entertainment branche en draagt u bij aan een gezonde toekomst voor de gehele culturele sector.

Waarom geeft Topticketshop vouchers uit?

De culturele sector heeft op dit moment te kampen met zeer veel verplaatsingen en annuleringen. Landelijk zijn duizenden evenementen afgelast of verplaatst. Dit heeft een enorme impact op de gehele sector. Om de financiƫle gevolgen op te vangen is er een speciale campagne gestart vanuit de gehele entertainment industrie, breed gesteund door alle organisatoren:

Bewaar je ticket, geniet later.

Door het uitgeven van vouchers kan de economische klap opgevangen worden en helpt u niet alleen de gehele culturele sector maar houdt u ook zicht op een leuk uitje in de toekomst! Door het accepteren van een voucher draagt u bij aan een gezonde toekomst van de gehele culturele sector.

Hoe ontvang ik een voucher?

Bij een afgelast evenement zullen wij u automatisch een voucher sturen ter waarde van 110 procent van uw oorspronkelijke bestelling. U ontvangt uw unieke code digitaal, op het emailadres waarmee u de bestelling heeft geplaatst.

Bij een verplaatst evenement wordt uw bestelling automatisch omgeboekt naar de nieuwe datum. Kunt u niet op deze datum? Neem dan contact op met de klantenservice voor het aanvragen van een voucher.

Hoe lang is mijn voucher geldig?

Uw voucher is onbeperkt geldig. Wij willen u niet verplichten om binnen 6 of 12 maanden een bestelling te plaatsen. Daarom hebben wij gekozen voor een onbeperkte geldigheidsduur.

Krijg ik het volledige bedrag inclusief servicekosten vergoed in mijn voucher?

Ja. U krijgt het volledige bedrag inclusief servicekosten vergoed in uw voucher. Sterker nog, om u te bedanken voor uw steun krijgt u 10 procent extra bovenop het door u betaalde bedrag. Uw voucher heeft dus een waarde van 110 procent van uw oorspronkelijke bestelling. Zo kunt u bij een nieuwe bestelling bijvoorbeeld kaarten in een duurdere rang kopen, zodat u nog meer kunt genieten van de show.

Wat kan ik kopen met mijn voucher?

Uw voucher kan gebruikt worden voor alle evenementen waarvoor wij tickets aanbieden op onze site. Dit hoeft niet voor dezelfde artiest of locatie te zijn waarvoor u al tickets heeft gekocht.

Topticketshop heeft op gebied van live entertainment het breedste aanbod van shows en evenementen van Nederland. Van grote optredens van internationale artiesten tot kleine intieme voorstellingen bij uw lokale theater of schouwburg: u vindt het allemaal op onze website!

Hoe gebruik ik de voucher?

Bij het plaatsen van de bestelling kunt u op de pagina waar u uw gegevens invult aanvinken dat u een kortingscode wilt gebruiken. U kunt de code invullen in het vakje dat verschijnt. De korting wordt direct verwerkt in het te betalen bedrag.

Als ik de waarde van de vouchercode niet geheel gebruik, wat gebeurt er dan?

De vouchercode blijft geldig tot de gehele waarde is gebruikt op onze site. U hoeft de waarde dus niet voor 1 bestelling te gebruiken. Als er nog een restbedrag op uw code staat dan wordt dit op uw verzoek teruggestort. Hierbij krijgt u geld retour tot aan uw oorspronkelijk betaalde bedrag.

Kan ik na een tijd geld terugvragen als ik toch geen voucher wil?

Door uw voucher te bewaren totdat uw favoriete artiest opnieuw bij u in de buurt komt steunt u de evenementenbranche. Als u op een later moment toch geen gebruik van uw voucher wenst te maken, kunt u uw geld terugvragen. Wij zullen dan de verstrekte voucher ongeldig maken en het betaalde bedrag binnen 4 weken terugstorten op uw rekening.

Help! Ik ben mijn voucher kwijt.

Als u uw voucher niet meer in uw mail kunt terugvinden kunt u contact opnemen met de klantenservice. Zij zullen u de vouchercode dan nogmaals toesturen. Bovendien kunt u altijd inloggen in uw account op onze website, ook daar vindt u uw openstaande voucher terug.

Kan ik mijn voucher aan iemand cadeau geven?

Ja. Uw vouchercode is uniek, maar niet aan uw account gebonden. U kunt de voucher dus overdragen aan iemand anders.

Heeft u vragen?

Door de maatregelen met betrekking tot het Corona virus is ons klantenservice team momenteel vrij druk. Wij vragen hiervoor uw begrip. Wij doen ons uiterste best om alle vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

Naar klantenservice